Not artışının Tam Finans’ın hem insan odaklı ve hem de teknolojiyi etkin kullanan çalışma anlayışının bir sonucu olduğunu ifade eden Tam Finans Genel Müdürü Hakan Karamanlı, “2022 ilk yarısında bir önceki yıla göre yüzde 82’lik bir büyüme ile 4,2 milyar TL ciroya ulaştık. Sektörün bir ilki olan Ar-Ge merkezimizde geliştirdiğimiz teknolojiler ile müşterilerimizin taleplerine rekor hızda yanıt verirken, her ay 50 bin saha ziyareti ile KOBİ’lerimizin gündemini, sıkıntılarını, taleplerini yakından takip ediyor ve bu yönde çözümler üretiyoruz” şeklinde konuştu.
MÜŞTERİ SAYIMIZI YÜZDE 18 ARTIRMAYI BAŞARDIK
Karamanlı, bu yaklaşımların Tam Finans’ı sektör liderliğine taşıdığını belirtirken, “Bir yılda işlem yaptığımız 38 binin üzerinde müşteri sayısı ile sektörün yüzde 40’ından fazlasına sahibiz. 2022 ilk yarısında müşteri sayımızı bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 18 artırmayı başardık. 26 ilde 39 şube ve toplam 650’nin üzerinde personel ile geniş bir hizmet ağına ulaştık. Geliştirdiğimiz mobil uygulama ile uzaktan işlem yapabilen ilk faktoring firması olduk. Tüm işlemlerimizin yüzde 80’i uzaktan gerçekleşiyor. Patentli altyapımız sayesinde başvuruların yüzde 60’ını el değmeden değerlendirip tamamlanıyoruz. Ortalama 3 dakikada kredi kararını sonuçlandırıyor, 30 dakika içinde de ödemeyi gerçekleştiriyoruz” ifadelerini kullandı.
Tam Finans’ın gelecekteki 10 yılının şimdiden planladığına dikkat çeken Karamanlı, şu değerlendirmelerde bulundu:
“Gerek geldiğimiz nokta gerekse uluslararası reyting kuruluşlarının bizimle ilgili değerlendirmeleri doğru yolda ilerlediğimizi gösteriyor. Finansmana erişimi en zor kesim olan ama aynı zamanda en tabandaki ticaret, üretim ve istihdamı sırtlanmış mikro KOBİ’lere destek vermeyi, onların çözüm ortağı olmayı sürdüreceğiz. Hedefimiz ticaretin finansmanında dünyanın en iyisi olmak.”