19.03.2012 10:41

Empati Reklam'a akademi kalite ödülü

2001 yılından bu yana İstanbul, Ankara, İzmir başta olmak üzere 9 ilde faaliyet gösteren Türkiye’nin ilk ticari pazarlama ajansı Empati Reklam, 25. Uluslararası Tüketici Zirvesi’nde "Tüketici 2012 Kalite Ödülü”ne layık görüldü.
BASIN BÜLTENİDİR
Tüketici Akademisi tarafından gerçekleştirilen ve Türkiye’de tüketiciye ürün ve hizmet sunan markaların güven değerlerini ölçen araştırmaya göre Empati Reklam ‘Türkiye’nin En Güvenilir Kampanya Ajansı’ seçildi.
Uluslararası Tüketici Kalite Zirvesi’nde Türkiye’nin en güvenilir kampanya ajansı olarak ödüle layık görülen Empati Reklam’ın ödülünü Yönetim Kurulu Başkanı Melih Sadi aldı. Türkiye’nin ‘ilk ticari pazarlama ajansı’ olan ve 2011 yılında önemli değişikliklere imza atan Empati Reklam Yönetim Kurulu Başkanı Melih Sadi yaptığı konuşmasında ‘Cumhuriyetimizin 100. yıldönümünü kutlayacağımız 2023 yılına dünyanın en etkin tüketici topluluğu olma yolunda emin adımlar ile ilerliyoruz. Kalite ve bilinç anlayışımız parabolik bir şekilde artıyor. Çok az kaldı göreceksiniz..’ şeklinde konuştu.
Son yıllarda Türkiye’de çeşitli kredi kartı markalarının ve alışveriş merkezlerinin saha aktiviteleri ve kampanyalarını yürütmesiyle tanınan Empati Reklam, 2007–2008 döneminde Romanya’ya da girdi. Bonuscard’ın Romanya lansmanını üstlenen Empati Reklam, 2008 yazında Royal Bank of Scotland’ın Romanya’daki operasyonlarını yürüttü. 2009 yılında da RBS’in kampanya ve saha aktivitelerini üstlenen şirket, Romanya bankacılık sektöründe ticari pazarlama kültürünün oturması anlamında da çalışmalarda bulundu. ‘Empati Reklam son olarak 2012 yılı başında dünyanın birçok farklı coğrafyasında ve sektörde Finans ve Yatırım Danışmanlığı hizmeti veren Londra merkezli bir fon olan TRIDEVI Capital ile ortaklık gerçekleştirerek, ülkemizde ticari pazarlama sektöründe böyle bir yatırıma imza atan ilk ajans oldu.