Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

CarrefourSA’ya Kristal Elma’dan 4 ödül

Oganize gıda perakende sektörü markası CarrefourSA, ‘CarrefourBIO’ ve ‘Doğru Karpuz Referans Sesi’ reklam filmleriyle Kristal Elma’dan 4 ödülle döndü.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)- 

Reklam ve pazarlama dünyası projelerinin yarıştığı Kristal Elma, Reklamcılar Derneği’nin ev sahipliğinde bu yıl 36’ncı kez düzenlendi. Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, Rixos Tersane İstanbul’da gerçekleştirilen gecede 4 ödül kazandı ve ‘Yaratıcılığa Cesaret Veren Marka’ seçildi.

BİRÇOK KATEGORİDE ÖDÜL KAZANDI

CarrefourSA’nın doğal ve organik öz markalı ürün ailesi ‘CarrefourBIO’ projesi, özel kategoriler içinde ‘Dijital Mecra Kullanımı’ ile Bronz ödül alırken; sektörel kategoriler içinde ise ‘Perakende, E-Ticaret, Moda ve Aksesuar’ kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu. ‘Doğru Karpuz Referans Sesi’ reklam filmi ise ‘Verinin Yaratıcı Kullanımı’ kategorisinde Gümüş ödül; Radyo ve Ses Kullanımı kategorisinde de Kristal Elma kazandı.

Ayrıca Lezzet Arası Catering’le Kristal Elma’nın Lezzet Sponsoru olan CarrefourSA, Lezzet Arası şefleri tarafından hazırlanan özel menüsünü katılımcılara sundu.

Diğer Haberler

  1. Trendyol’dan ilk kasım kampanyası: Bir günde 600 bin paket Türkiye’den yola çıktı
  2. SAP, Berlin'de Build çözümüne eklenen yapay zeka destekli yetenekleri tanıttı
  3. İspanyol ICO ve Garanti BBVA iş birliğiyle Türkiye'deki şirketlere yeni finansman imkanı
  4. 'Liderlik yetkinlikleri yeniden tanımlanıyor'
  5. WBT, kasım ayının başında piyasa değerini 11,2 milyar dolara taşıdığını duyurdu
  6. Nef’ten Suudi Arabistan'da milyar dolarlık ortaklık
  7. İş Bankası’nın 'Çiftçilerin Gücüne Güç Katan İmece Kart' kampanyasında kazananlar belli oldu
  8. TÜRSAB Başkan Adayı Hacıalioğlu'ndan yeşil pasaport açıklaması
  9. McDonald’s ‘Sekizinci Aile’ ile Disney+ ekranlarında
  10. DeFacto, deri ceket koleksiyonunu tanıttı

© Copyright 2025

DHA