Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

SuperFresh, Türkiye’nin 'en sevilen markası' seçildi

‘Türkiye'nin Lovemark’ları 2024’ araştırmasında, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçilen SuperFresh, Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende ödülünü aldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

MediaCat dergisinin Ipsos iş birliğiyle bu yıl 17’ncisini düzenlediği ‘Türkiye’nin Lovemark’ları’ araştırmasının sonuçlarına göre marka, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde ‘Markaya duyulan yakınlık’ ve ‘tüketici ihtiyaçlarını karşılama’ skorlarındaki üstünlüğü ile Türkiye’nin en sevilen markası seçildi.

Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen törende, bu yıl ilk kez değerlendirilen ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinin kazananı olan markaya ödül, MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve Ipsos Türkiye Brand Health Tracking Bölüm Lideri Özge Sönmez tarafından verildi.

Diğer Haberler

  1. ‘Türk mutfağının değerli lezzetlerinden döneri, Amerikalılar ile buluşturduk'
  2. Mülk yönetim platformu açıldı
  3. Aksuvital'den hayvansal gıda takviyeleri için yeni iş birliği
  4. DeFacto, Yılbaşı Hediyeleri Koleksiyonu'nu tanıttı
  5. İHH Lübnanlı on binlerce ihtiyaç sahibine destek ulaştırdı
  6. Hepsipay’in yeni reklam filmi yayında
  7. Filtrasyon sektörü, 28-30 Ağustos’ta IFTEX 2025’te buluşacak
  8. m-TOD'un yeni dönem başkanı Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç oldu
  9. ABD merkezli sürüş okulundan Türkiye’deki TIR şoförlerine davet
  10. BitHero sermayesini 300 milyon TL'ye yükselttiğini duyurdu

© Copyright 2024

DHA