Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trendyol, 'Türkiye’nin Lovemark’ları’ araştırmasında en sevilen marka seçildi

Trendyol, MediaCat ve Ipsos Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen ‘Türkiye’nin Lovemark’ları’ araştırmasında e-ticaret kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildiğini duyurdu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

E-ticaret platformu Trendyol, MediaCat ve Ipsos Türkiye tarafından bu yıl 16 farklı kategoride gerçekleştirilen ‘Türkiye’nin Lovemark’ları’ araştırmasında, e-ticaret kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildiğini bildirdi.

Araştırma kapsamında Türkiye’nin farklı şehirlerinde yaşayan tüketicilere yöneltilen sorularla markalar ‘akla gelen ilk marka olma’, ‘duygusal yakınlık’, ‘beklenti ve ihtiyaçları karşılama performansı’ ve ‘vazgeçilmeyecek kadar sevilen marka olma’ gibi kriterler üzerinden değerlendirildi.

Bu yıl beşinci kez Türkiye’nin en sevilen e-ticaret markası seçildiğini duyuran Trendyol, müşterilerine güvenli, eksiksiz ve kullanıcı dostu bir alışveriş deneyimi sunma önceliğiyle çalışmalarını sürdüreceğini bildirdi.

250 bini aşkın satıcısını 40 milyondan fazla müşteriyle buluşturduğunu aktaran şirket, Türkiye'nin yanı sıra yurt dışı operasyonlarıyla da Türk üreticilerinin iş hacimlerini artırmalarına katkıda bulunmayı hedefliyor.

Diğer Haberler

  1. SYS Grup, II. Dış Ticaret Zirvesi’nde ihracat vizyonunu paylaştı
  2. ULUSKON Başkanı Atasoy’dan 10 Kasım mesajı
  3. Kukidu Fried Chicken, ilk şubesini Beşiktaş’ta açtı
  4. Ülker Oneo Ferah Stüdyo kapılarını açtı
  5. Bakan Kacır: 2030 hedefimiz 100 bin teknoloji girişiminin bu topraklarda doğması
  6. Nakkaş Holding, grup şirketleri arasına Alpet'in katıldığını duyurdu
  7. 5G uyumlu nubia Neo 3 Turkcell mağazaları ve Pasaj’da
  8. İş Bankası’ndan müşteri deneyimini odağına alan konferans: İş CX Türkiye
  9. Sapanca Gölü’nün çevresine 6 kilometrelik yeni yaşam alanı yapılacak
  10. lifebox’tan kasım ayına özel yüzde 90 indirim kampanyası

© Copyright 2025

DHA