Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trendyol’dan ilk kasım kampanyası: Bir günde 600 bin paket Türkiye’den yola çıktı

Trendyol, Kasım ayının ilk kampanyası olan Süper Alışveriş Günleri’ni hem Türkiye’de hem de uluslararası pazarlarda tamamladı. 15 ülkede eş zamanlı yürütülen kampanya döneminde Trendyol, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Romanya, Yunanistan, Bulgaristan ve Moldova’da en çok indirilen alışveriş uygulaması olduğu duyuruldu. Süper Alışveriş Günleri’nin en yoğun günü olan 11 Kasım’da ise platform, Türk üreticilerinin ve satıcılarının toplam 600 bin paketini bir günde yurt dışına gönderdi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Trendyol, bu yıl Türkiye ile 15 ülkede eş zamanlı olarak 6–11 Kasım tarihlerinde gerçekleştirdiği Süper Alışveriş Günleri kampanyasının sonuçlarını açıkladı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, e-ihracat hacmi Süper Alışveriş Günleri’nin en yoğun günü olan 11 Kasım’da platform, Türk üreticilerinin ve satıcılarının toplam 600 bin paketini bir günde yurt dışına gönderdi. Trendyol, bölgedeki lojistik ağıyla Orta ve Doğu Avrupa bölgesine her gün 15 TIR’lık ürün gönderimi gerçekleştirdi. Ayrıca Körfez bölgesinde 6 ülkeye günde 15 uçuş gerçekleştirerek uluslararası müşterilerine siparişlerini ulaştırdı.

Kampanya döneminde platformun operasyon hacmi de tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaştı. 1 günde 5 milyondan fazla paket teslimatı ile Trendyol, tarihinin en yüksek günlük kargo sevki hacmine imza attığını duyurdu.

Trendyol ayrıca, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Romanya, Yunanistan, Bulgaristan ve Moldova’da en çok indirilen alışveriş uygulaması oldu. İstanbul, İzmir ve Ankara dışında Kasım ayında e-ihracatta öne çıkan şehirler Bursa, Denizli ve Gaziantep olurken; iç pazarda satıcı performansı en yüksek şehirler Kocaeli, Bursa ve Kayseri olarak öne çıktı.

Kampanya boyunca Trendyol platformunda ortalama günlük aktif kullanıcı sayısı 30 milyonun üzerine çıkarken, bu rakamın 10 milyonunu uluslararası kullanıcılar oluşturdu. Platforma bu dönemde toplam ziyaret sayısı 1 milyara yaklaşırken, 280 milyonu uluslararası müşterilerden geldi. Aynı dönemde, Trendyol satıcıları üzerinden 65 milyon ürünü müşterilerine gönderdi.

Trendyol, 27 Kasım–2 Aralık tarihleri arasında gerçekleşecek ikinci kampanya dönemi Efsane Kasım ile ay boyunca 20 milyonu yurt dışı olmak üzere toplam 130 milyon ürünü müşterilerle buluşturmayı hedefliyor.

Diğer Haberler

  1. Tamer Atalay’dan Konfederasyon açıklaması
  2. Marka ve hikaye tasarımcısı Köse: Hikayesi olmayan marka yoktur
  3. Sena Savaşer ve Astor Şarj’dan reklam filmi lansmanı
  4. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  5. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  6. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  7. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  8. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  9. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  10. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı

© Copyright 2025

DHA