Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Uzak Şehir marka iş birliği Kanal D'ye ödül getirdi

Kanal D iş birliği ile gerçekleşen projeler sektörde ses getirmeye devam ediyor. Kanal D, reklam dünyasında yaratıcılık ve etkiyi ödüllendiren Felis Ödül Töreni'nde geçtiğimiz senelerde olduğu gibi ödüle layık görüldü.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

EN İYİ MARKALI İÇERİK UYGULAMASI
Kanal D'nin rekortmen dizisi Uzak Şehir'de gerçekleştirilen Beko - Kadının İşi Gücü projesi, 20’nci yılını kutlayan yarışmanın ‘Entertianment Felis’ bölümünde ‘En İyi Markalı İçerik Uygulaması (Senaryolu)’ kategorisinde ödüle uzandı. Reklam, pazarlama ve iletişim sektörünün önde gelen isimlerinin katıldığı gecede ödül, Kanal D Reklam Grup Başkanlığına bağlı Proje ve Entegrasyon ekibine takdim edildi. Kanal D bu yıl Felis'ten ‘En İyi Markalı İçerik Uygulaması (Senaryolu)’ kategorisinde ödül alan tek televizyon kanalı unvanının da sahibi oldu.

Diğer Haberler

  1. Tamer Atalay’dan Konfederasyon açıklaması
  2. Marka ve hikaye tasarımcısı Köse: Hikayesi olmayan marka yoktur
  3. Sena Savaşer ve Astor Şarj’dan reklam filmi lansmanı
  4. ERKPA Başkanı Kalın: Afet odaklı stratejik veri merkezi kuruyoruz
  5. 'Türkiye İçin Yapay Zeka' etkinliği gerçekleştirildi
  6. Akkuyu NGS'nin 1’inci Güç Ünitesi’ne ait gaz yalıtımlı şalt tesisi işletmeye hazır
  7. ‘SAP Genç Profesyoneller Programı’ 16’ncı dönemini tamamladı
  8. Türk enerji sektöründe yeşil ve dijital becerilerin geliştirilmesi için yeni yol haritası
  9. CANiK ‘I AmChamPion Ödülleri’nde başarı elde etti
  10. Trendyol, 15 ülkede kasım kampanyalarını tamamladı

© Copyright 2025

DHA