Ekonomi

Teknoloji perakendesinin en sevileni Teknosa oldu

İSTANBUL, (DHA) - 09.11.2018 10:17
Teknoloji perakendesinin en sevileni Teknosa oldu

Teknosa,'Türkiye'nin Lovemark'ları 2018' araştırmasında bu yıl da “Türkiye’nin En Sevilen Teknoloji Marketi” oldu.

Tüketicilerin gönülden bağlı oldukları markaları belirlemek için bu yıl 11’inci kez Ipsos ve Media Cat işbirliği ile gerçekleştirilen 'Türkiye'nin Lovemark'ları' araştırması sonuçlandı. Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, araştırma sonucunda teknolojik market zinciri kategorisinde 'Türkiye’nin En Sevilen Teknoloji Marketi' seçildi.

Törende ödülü alan Teknosa Pazarlama İletişimi ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Ayşegül Bahçıvanoğlu şöyle konuştu:

“Herkes için Teknoloji mottomuz doğrultusunda, çok geniş bir kitleye hitap eden, herkesi kucaklayan bir markayız. İşimizin ve markamızın temelinde insan odağı, insana yakınlık ve samimiyet var. Yaptığımız işi müşterilerimizin gözünden bakarak geliştiriyoruz. Müşterilerimizin sesine daima kulak veriyor, onlara kesintisiz bir alışveriş deneyimi yaşatmaya odaklanıyoruz. Yaptığımız yüz yüze görüşmeler ve online anketlerin yanı sıra dijital kanallar üzerinden tüketicilerimizle temas halindeyiz. Müşterilerin bizi tavsiye etme oranlarını da ölçümleyerek hizmetlerimizi geliştirecek adımlar atmaya devam ediyoruz.  Teknosa olarak bu çalışmalarımızın takdir edilmesinden ve teknoloji alışverişinin adresi olarak tüketicilerin gönüllerinde yer almaktan dolayı büyük mutluluk duyuyoruz."

Araştırma kapsamında 15 – 55 yaş arası yüzde 50 kadın, yüzde 50 erkek toplamda 3 bin 90 bireyle yapılan görüşme sonucunda 22 kategoride en sevilen markalar belirlendi.

TEKNOSA’YA FELİS’TEN DE 4 ÖDÜL

Bu yıl 9’uncu kez düzenlenen Felis Ödülleri’nde de Teknosa, 1 Felis, 3 başarı ödülüne layık görüldü. Başarılı reklam ve pazarlama çalışmalarının ödüllendirildiği Felis’te Teknosa,Verinin Yaratıcı Kullanımı kategorisinde Dünya’nın İlk Karasal Yayında DCO projesi ile Felis Ödülü’nü kazandı. 'Durum Buysa Teknosa' reklam filmiyle, Türkiye’de ve dünyada karasal televizyon yayınına DCO (Dinamik Kreatif Optimizasyon) entegre eden ilk marka olan Teknosa, internet sitesinden aldığı bilgileri gerçek zamanlı işleyerek ve stok adedi, satış rakamları ve TV ölçümleme verilerini dikkate alarak hedef kitleye uygun mesajla TV reklam deneyimini zenginleştirme başarısını göstermişti.

Yine aynı proje ile Medya – Televizyon Kullanımı kategorisinde başarı ödülünü almaya hak kazanan Teknosa, diğer iki başarı ödülünü ise Dijital Kategorisi’nde Pişmanım Anne projesi ve Dönüştüren Pazarlama Etkisi kategorisinde Durum Buysa Teknosa kampanyasının sosyal medya çalışmaları ile aldı.


EN ÇOK OKUNANLAR

Atatürk'e hakaretten tutuklandı! İşte ifadesi

Görüntüler çok konuşulmuştu! O olayda yeni gelişme

Meteoroloji duyurdu: Kar geliyor

Şırnak'ta hain tuzak: 2 asker şehit, 1 asker yaralı

Vatandaşlar akın etti! İki günde bir aylık satış

Amca yeğene kurşun yağdırdı! O anlar kamerada

EN YENİLER

Üniversiteli Sibel'den acı haber!
Adana'da feci olay! Geriye bu fotoğrafı kaldı
Komşu pastanecilerin kavgasında silahlar konuştu
Taksici ile Uber sürücüsü arasında müşteri kavgası
KKTC Cumhurbaşkanı Akıncı: Çözüm için tango değil, ya sirtaki ya da halay gerekir bize
Dünyaca ünlü efsane yazar hayatını kaybetti
Kocaoğlu, 'Daha önce siyaset malzemesi oldu' dedi, müdahil olmayacaklarını açıkladı
Cumhurbaşkanı Erdoğan talimat verdi, o süre uzatıldı
İnşaatta ölü olarak bulundu
1

Atatürk'e hakaretten tutuklandı! İşte ifadesi

2

Görüntüler çok konuşulmuştu! O olayda yeni gelişme

3

Meteoroloji duyurdu: Kar geliyor

4

Şırnak'ta hain tuzak: 2 asker şehit, 1 asker yaralı

5

Vatandaşlar akın etti! İki günde bir aylık satış

6

Amca yeğene kurşun yağdırdı! O anlar kamerada

7

Taksinin içine bakınca şoke oldu

8

Ziyaretine gittiği kız arkadaşının evinde kabusu yaşadı