Geri Dön
Kurumsal Trendyol, iş ortaklarıyla iletişimde BiP’i tercih etti

Trendyol, iş ortaklarıyla iletişimde BiP’i tercih etti

Anlık mesajlaşma uygulaması BiP ile dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol yeni bir iş birliğine imza attı. Bu kapsamda Trendyol, iş ortaklarıyla iletişimini BiP Keşfet’in Kapalı Grup İletişim Kanalları’na taşıdı. Böylece şirket, iş ortaklarına yönelik bilgilendirme, duyuru ve eğitim videolarını BiP’teki kanal üzerinden paylaşacak.

Trendyol, iş ortaklarıyla iletişimde BiP’i tercih etti

Trendyol, BiP’in sunduğu platform üzerinde interaktif senaryolar gerçekleştirerek satıcılarıyla etkileşimini artırmayı hedefliyor. BiP ise bu alandaki iş birliklerini geniş ekosistemi olan diğer firmalarla da geliştirmeyi planlıyor.

FİRMALAR KAMPANYA, DUYURU, ANKET GÖNDERİMLERİ YAPABİLİYOR

Kullanıcılar uygulamada magazinden spora, hava durumundan indirim kampanyalarına kadar günlük hayata dair birçok hizmeti bulabiliyor. Kurumsal müşteriler için avantajlı hizmetler sunan BiP Keşfet alanındaki Kapalı Grup İletişim Kanalları ile yalnızca yetkilendirilen kullanıcıların erişebildiği servis kanalları oluşturmak mümkün. Firmalar, müşteri iletişimini dijitalleştirmenin yanı sıra kanal üzerinden kampanya, duyuru, anket gönderimleri yapabiliyor; müşteri hizmetleri, satış, lokasyon bazlı kurgu desteği sağlayabiliyorlar. Ayrıca şirket içi iletişim dijitale taşınarak, yazışmalar güvenle yapılabiliyor.