Sarıyer'de 2 aydır çatısı olmayan apartmanda yaşıyorlar: Geçen yıl yaptırdık; yanan çatının parasını ödüyoruzSarıyer’de 2 ay önce 5 katlı apartmanın çatısında çıkan yangın sonrası binadakiler mağdur oldu. Bazısı taşınırken bazıları ise gidecek yerleri olmadığı için apartmanda yaşamaya devam ediyor. Yangını söndürme çalışmaları sırasında köpüklerin ve yağmur sularının duvarlara zarar verdiğini söyleyen daire sahibi Zennure Erdem, "Kapılarım örtülmüyor, şişti. Çerçeveleri hep yere döküldü. Aynı evde su geçmeyen yerlerde yaşamak zorunda kalıyorum. Mutfak ve banyo tarafını çok su bastı ama gidecek yerim yok. Astım hastasıyım. Evde durmamam gerekiyor ama durmak zorundayım" dedi. İtfaiye raporunda yangının elektrik kontağından çıktığı belirtilirken bina sakini Abdullah İnaz, "Geçen yıl çatıyı sıfırdan yaptık. Buradaki arkadaşlar, komşularımız, çatı katta oturan komşularımız sıkıntı çekiyordu, akıyordu. Yeniden yaptık, onardık. Onların da taksitlerini ödemeye devam ediyoruz. Borcu bitmeyen bir çatımız var ama ikinci kez çatımızı yapmak zorundayız. Borcumuzun üstüne borç gelecek" dedi. Maddi durumları olmadığını belirten daire sakinleri yardım bekliyor.