MediaMarkt, Ateşböceği öğrenim TIR'ları ile bir yılda 5 bin çocuğa ulaştıDeprem felaketinin ardından öğrencilerin eğitimlerine devam etmesine katkıda bulunan MediaMarkt Türkiye, hayata geçirdiği ‘Eğitimle Daha İyiye’ projesiyle bir yılda gelinen noktayı gösteren bir rapor yayımladı. Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’nın 4 Ateşböceği öğrenim birimine sponsor olarak depremin hemen ardından sahaya inen MediaMarkt Türkiye, ‘Eğitimle Daha İyiye’ projesiyle bir yılda 5 bin çocuğa ulaştı. 2028’e kadar devam etmesi planlanan projeyle 24 bin çocuğa ulaşmak hedefliyor.
Pınar ve TEGV iş birliğiyle Tasarım Mucitleri Ateşböceği Projesi 5 yılda 7 bin 500 çocuğa ulaşacakYaşar Topluluğu markalarından Pınar'ın Yaşar Eğitim ve Kültür Vakfı aracılığı ve Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) iş birliğiyle Ateşböceği Öğrenim Birimleri'ne eklediği Tasarım Mucitleri Ateşböceği TIR'ı, Adıyaman'daki ikinci durağında çocuklarla buluştu. Geçen sene Kasım ayından bu yana Adıyaman'da Altınşehir İlkokulu'nun bahçesinde konumlanan Tasarım Mucitleri Ateşböceği, nisan ayı itibarıyla Şehit Mehmet Kılıç İlkokulu'nda eğitime başladı. Bugüne kadar bin 500 çocuğa ulaşan program ile 5 yılda 7 bin 500 çocuğa ulaşmak hedefleniyor.