EuroLeague açıkladı; Beşiktaş GAİN de katıldı, yeni sezonda 3 Türk takımı olacak
EuroLeague açıkladı; Beşiktaş GAİN de katıldı, yeni sezonda 3 Türk takımı olacakEuroleague bugün yaptığı yönetim kurulu toplantısında 2026-27 EuroLeague sezonunda mücadele edecek 20 takımlık kadroyu onayladığını duyurdu. Buna göre Beşiktaş GAİN bir yıllık ‘wild card’ aldı. Böylece EuroLegaue’in yeni sezonunda 3 Türk takımı mücadele edecek.
26.06.2026Spor