Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştuZonguldak'ta yaşayan ve 30 yıldır böbrek yetmezliği nedeniyle diyalize bağlı, idrar çıkışı olmadan yaşamını sürdüren Esin Avcı (48), Akdeniz Üniversitesi'nde (AÜ) böbrek nakli oldu. Avcı, "30 yıl sonra hem böbreğime hem de idrarıma kavuştum. Ameliyattan çıktıktan sonra kana kana su içtim, anlatılmaz bir duyguydu" dedi.