Son dakika CMO haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan CMO gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan CMO haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 166 cmo haberi bulunmuştur.
Petrol Ofisi Grubu'nun yeni marka yüzü Kenan Doğulu olduTürkiye'nin sevilen sanatçılarından Kenan Doğulu, Petrol Ofisi Grubu'nun 'Siz Ne İsterseniz O' kampanyasının yeni döneminde markanın reklam yüzü oldu. Gerçek bir hikayeden uyarlanan reklam filmi ve Kenan Doğulu'nun kampanya için özel olarak bestelediği 'Sen Ne İstersen O' şarkısı bu güçlü iş birliğinin ilk adımı oldu. Uzun soluklu iş birliği kapsamında ilerleyen dönemde Petrol Ofisi'nin Kenan Doğulu ile birlikte Anadolu'ya yayılan konser projeleri hayata geçirmesi de planlanıyor.
McDonald’s ‘Sekizinci Aile’ ile Disney+ ekranlarındaMcDonald’s Türkiye, Disney+’ta 19 Kasım’da yayına başlayacak Sekizinci Aile dizisiyle bir iş birliğine imza attığını duyurdu. İkonik burgerleri, çıtır patatesi, sosları ve içecekleriyle diziye konuk olan marka, ekrandaki varlığını popüler kültürle kurduğu bağla güçlendirmeyi hedefliyor.
McDonald’s ‘6-7’ akımına özel kampanyasını duyurduMcDonald’s, sosyal medya akımlarından biri olan ‘6-7’ye özel kampanyasını duyurdu. Kampanya kapsamında 6-7 Kasım tarihlerinde McDonald’s Türkiye’den 6’lı Chicken McNuggets sipariş eden herkes 7’li Chicken McNuggets alıyor.
‘Eğitimde Yapay Zeka Zirvesi’ İstanbul’da başlıyorEğitim teknolojileri ve dijital dönüşüm konuları, İstanbul’da düzenlenecek ‘Eğitimde Yapay Zeka Zirvesi’nde ele alınacak. Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ), YTÜ Yıldız Teknopark ve Fedu.ai by MentalUP iş birliğiyle düzenlenen zirve, uluslararası katılımcıların yanı sıra akademisyenleri, eğitim yöneticilerini ve teknoloji geliştiricilerini bir araya getirecek.
Ülker’den yeni lezzet: Ülker Çikolata İstanbulÜlker yeni lezzeti Ülker Çikolata İstanbul’u Esma Sultan Yalısı’nda düzenlenen toplantıda tanıttı. Ülker Çikolata İstanbul’a özel düzenlenen etkinlikte tarihçi ve yazar Saffet Emre Tonguç, İstanbul tarihine ve kültürüne dair bilgiler paylaşırken, konuklar şef Arda Türkmen’in hazırladığı özel tatlıyı deneyimledi. Ülker Pazarlama Üst Yöneticisi (CMO) Mustafa Kabakçı ise ürün ve iletişim kampanyasına yönelik bilgi verdi.
McCafé kahve çeşitleriyle İstanbul Coffee Festival’deMcCafé, Kadıköy Tepe Nautilus'ta gerçekleşen İstanbul Coffee Festival'de kahve severlerle buluşuyor. 14 Eylül'e kadar sürecek festivalde ziyaretçilere filtre kahve ve espresso bazlı içeceklerin yanı sıra McCafé'nin yaza özel ferahlatıcı lezzetleri de sunuluyor.
McDonald’s Türkiye’den, kahve severlere yaz kampanyasıMcDonald’s severlere kahvesinin lezzetini ve kalitesini de deneyimleme fırsatı sunmayı amaçlayan McDonald’s Türkiye geçen aylarda büyük ilgi gören kampanyasını yeniden hayata geçirdiğini duyurdu. 3 Ağustos’a kadar geçerli olacak ‘McDonald’s Kahve İkramı Günleri’ kapsamında; küçük boy Filtre Kahve, Americano ve Latte çeşitleri kahve severlere her gün saat 16.00'ya kadar hediye edilecek.
ProManage, Gartner’ın ‘2025 MES Seçim Aracı’na dahil edildiEndüstriyel teknolojiler geliştiren Doruk Otomasyon ve Yazılım’ın yapay zeka işlevli üretim operasyonları yönetim sistemi ProManage, Gartner’ın ‘2025 MES Seçim Aracı’na dahil edildi. Şirket, geliştirdiği platformun dünyanın en seçkin 40 MES çözümü arasında yer aldığını aktardı.
McDonald’s Türkiye’den çocuklara Happy Meal sürpriziMcDonald’s Türkiye, Happy Meal menülerine ilk kez McDonald’s evreninden ilham alan oyuncak serisini eklediğini duyurdu. Sınırlı süreyle sunulacak özel koleksiyon, çocuklara hem markanın eğlenceli dünyasını tanıtıyor hem de dijital oyunuyla bu deneyimi daha keyifli hale getiriyor.
SuperFresh’in desteğiyle üretilen ‘Ege’den Hasat’ bezelyesi tüketiciyle buluştuSuperFresh’in fırsat eşitliğine odaklanan sosyal sorumluluk projesi Tarımın Kadın Yıldızları kapsamında kadın çiftçiler tarafından üretilen ‘Ege’den Hasat’ bezelyesi, Migros mağazalarında tüketiciyle buluştu. Ürün, aynı zamanda Michelin 2025 Tavsiye Listesi’nde yer alan Seraf Vadi’nin menüsüne, Şef Sinem Özler’in imzasıyla girdi.
Ülker'den, Kurban Bayramı’na özel ürünlerÜlker, Kurban Bayramı’nı 36 çeşit çikolata ve 35 çeşit şekerleme ile karşılıyor. Hem ikramlık hem de hediyelik olarak hazırlanan ürünler, yenilenen ambalajlarıyla raflardaki yerini aldı. Ülker Pazarlama Üst Yöneticisi (CMO) Mustafa Kabakçı, “Geçtiğimiz Ramazan Bayramı’nda +3,6 puanlık artışla yüzde 36,2 ciro payına ulaşarak liderliğimizi pekiştirdik” dedi.
‘Tarımın Kadın Yıldızları’nın emeğiyle SuperFresh ‘Ege’den Hasat Bezelye’Superfresh’in tarımda kadın iş gücünü görünür kılmak amacıyla başlattığı projesi ‘Tarımın Kadın Yıldızları’nın çiftçileri, sezonun ilk bezelyelerini hasat etti. Besler CMO’su Gülizar Öcal Doğan, “Ege’den hasat etiketli ürünümüzle, dondurulmuş gıda kategorisinde bir ilk olarak sosyal sorumluluk projemizin ürettiği somut değeri tüketicilerimizle buluştururken, kadın çiftçilerimizin güçlenerek ilerledikleri bu yolculuğu ve emeklerini de taçlandırıyoruz” dedi.
Ülker’in bizz@kampüs’ yarışmasında ödüller sahibini bulduGençlerin her yıl farklı bir Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında ödüller sahibini buldu. Bu yıl Ülker Caramio için yarışmaya katılan bin 108 takım arasından ilk 3’e giren takımlar, toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı.
Çizimen ve Osimhen aynı reklamda buluştuÜnlü futbolcu Victor Osimhen, 'Atıştır, açlığını yatıştır' sloganıyla tüketiciyle buluşan Ülker Çizi'nin yeni reklam filmi için kamera karşısına geçti. Markanın açlık yatıştırmasıyla ünlenen süper kahramanı Çizimen'in partneri olan yıldız oyuncu "Bu reklam filminde benim gibi maske takan ve insanları açlıklarını yatıştırarak mutlu eden Çizimen'le bir arada olduğum için çok mutluyum" dedi.
Minecraft film menüleri, McDonald's Türkiye'deMcDonald's Türkiye'nin sınırlı sayıda hazırladığı 'Bir Minecraft Filmi Menüleri', özel acı sos, koleksiyonluk figürler ve Happy Meal sürprizleri; restoranlarda Minecraft tutkunlarını bekliyor. Koleksiyonluk figürler her pazartesi günü sınırlı sayıda ve seçili restoranlarda müşteriler ile buluşacak.
Petrol Ofisi'nden ‘Bir Kural 1 Ömür’ projesine destekPetrol Ofisi Grubu, İçişleri Bakanlığı'nın motosiklet kazalarını önlemek için başlattığı ‘Bir Kural 1 Ömür’ eylem planına destek olmak üzere kampanya başlattığını duyurdu. Kampanya kapsamında Petrol Ofisi istasyonlarına kaskıyla gelen motosiklet sürücüleri, benzin alımlarında yüzde 5 yakıt puan kazanırken madeni yağ alımlarında ise yüzde 25 indirimden faydalanabilecek.
hop, 2,5 milyonu aşkın kullanıcıya ulaştığını duyurduPaylaşımlı elektrikli scooter’larla küresel ölçekte hizmet veren mikromobilite şirketi hop, 3 ülkedeki 21 şehirde 2,5 milyonu aşkın kullanıcıya ve 20 milyondan fazla sürüşe ulaştığını açıkladı.
Kazanmanın tutkusu misliyle Misli’deMarka kimliğini “Misliyle Misli’de” sloganı ve “bir tutku markası” odağında yeniden şekillendiren Misli, yeni reklam filmi ve yeni jingle’ı ile çıktığı yeni yolunda bahiseverlere tutkulu, hızlı ve çok özellikli bir deneyim sunmayı hedefliyor.
1 buçuk milyon tüketici, müşteri deneyiminin lider markalarını belirlediŞikayetvar'ın müşteri deneyimi, şikayet yönetimindeki uzmanlığı ve 1 buçuk milyon tüketicinin geri bildirimiyle belirlenen A.C.E. Awards, İstanbul’da düzenlenen törenle sektör liderlerini ödüllendirdi. Bu yıl 10’uncu kez düzenlenen törende ‘mükemmel müşteri deneyimi’ yaşatan 59 sektörden 100 marka ödüllerine kavuştu.
SuperFresh’in ‘Tarımın Kadın Yıldızları’ Projesi, Smarties Awards 2024 MEA’nın altın ödülünün sahibi olduDondurulmuş gıda markası SuperFresh’in, tarımda fırsat eşitliğini sağlama hedefiyle başlattığı ‘Tarımın Kadın Yıldızları’ projelerinin ödüllendirildiği Smarties Awards 2024’te ‘Çeşitlilik ve Kapsayıcılık’ dalında MEA bölgesinde altın ödül kazandı. Tarımın Kadın Yıldızları projesi bu ödülle birlikte, 14’üncü ödülüne ulaştı.
SuperFresh, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildiSuperFresh, MediaCat dergisinin Ipsos iş birliğiyle gerçekleştirdiği, ‘Türkiye'nin Lovemark’ları 2024’ araştırmasında, ‘Dondurulmuş Gıda’ kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. Kerevitaş CMO’su Gülizar Öcal Doğan, SuperFresh’in sürekli inovasyon stratejisi, sürdürülebilir iletişim ve geniş bulunurluk ağı ile ulaşılabilir marka konumlandırmasının bu başarıda büyük rol oynadığını söyledi.
OKX: Birleşik Arap Emirlikleri’nde ilk büyük küresel kripto varlık hizmet platformu oldukOKX, küresel blokzincir teknoloji şirketi, bugün Birleşik Arap Emirlikleri'nde (BAE) operasyonel olarak faaliyete geçtiğini ve lisans aldığını duyurdu. Bu gelişmeyle birlikte, OKX BAE’deki bireysel ve kurumsal müşterilerine AED bankacılık hizmetleri sunan ilk küresel kripto varlık hizmet platformu olduğunu belirtti.
Yemeksepeti pazarlama ekibinde atamalar gerçekleştiYemeksepeti CMO'su Selin Süzer, Bölge Kıdemli Marka Direktörü olarak atandı. Süzer, yeni görevinde, Delivery Hero çatısı altındaki Yemeksepeti, foodpanda ve foodora markalarının bölgesel marka yönetimine liderlik edecek. Bu değişiklik kapsamında Yasemin Bahar, Yemeksepeti Pazarlama Direktörü olarak atandı.
Cmo ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.