Son dakika defacto haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan defacto gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan defacto haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 372 defacto haberi bulunmuştur.
Türk Hava Yolları ve DeFacto’dan iş birliğiDeFacto, Türk Hava Yolları’nın sadakat programı Shop&Miles ile iş birliğine giderek alışveriş deneyimini yeni bir boyuta taşıdı. Bu kapsamda uçuş milleri DeFacto Hediye Kartı’na çevrilerek mağaza ve online kanallarında avantajı alışverişe dönüştürülebilecek.
Yeni yılın ışıltılı dokunuşları DeFacto koleksiyonundaDeFacto, yeni yılın ışıltısı, parlak tonların gücü ve ikonik parti şıklığını 'Yeni Yıl Parti' koleksiyonunda bir araya getirdiğini duyurdu. Payetlerden kadifeye, ışıltılı dokulardan cesur aksesuarlara uzanan koleksiyon, yeni yıla stil dolu bir giriş yapmak isteyenleri hedefliyor.
DeFacto, yeni Matcha Parfüm Koleksiyonunu tanıttıGlobal moda markası DeFacto, Matcha'nın sakinleştirici enerjisinden ilham aldığı yeni parfüm koleksiyonunu duyurdu. Koleksiyonun gurme, meyvemsi ve oryantal dokuları bir araya getirdiği bildirildi. Üç farklı parfümden oluşan Matcha Koleksiyonunun hem günlük stile hem de özel anlara eşlik etmek üzere tasarlandığı aktarıldı.
DeFacto, deri ceket koleksiyonunu tanıttıDeFacto, 'Zamansız Deri. Bugün için Tasarlandı' mottosuyla yeni deri ceket koleksiyonunu duyurdu. Siyah ve kahverengi olmak üzere iki renk seçeneği ile dört modelden oluşan koleksiyondaki ürünlerin yüzde 100 deri olduğu bildirildi.
DeFacto, AI teknolojileriyle hazırlanan reklam film serisinin ikincisini yayınladıDeFacto, AI teknolojileriyle hazırlanan reklam filmleri serisinin ikincisinde marka yüzü Afra Saraçoğlu ile birlikte ‘Gerçekten Hisset’ temasına odaklanıyor. Yeni reklam filminde moda, teknoloji ve duygular arasında bir köprü kurmayı hedefleyen marka , ‘Moda sadece görünmek değil, gerçek olan hissettiğin’ mesajı veriyor.
DeFacto'dan 'Better Cotton' kaynaklı pamuk tüketimini yüzde 50'ye çıkarma hedefiGlobal moda markası DeFacto, 7 Ekim Dünya Pamuk Günü'nde daha sorumlu, daha adil ve daha sürdürülebilir bir gelecek için pamuk tüketiminin yüzde 25'ini Better Cotton kaynaklı gerçekleştirdüğünü duyurdu. Marka, 2027 yılında bu oranı yüzde 50'ye çıkarmayı hedefliyor.
DeFacto’dan AI destekli reklamDeFacto, sezonu marka yüzü Afra Saraçoğlu ile ‘Gerçekten Güzel’ diyerek karşılıyor. Yapay zeka teknolojisinin kullanıldığı, sonbahar temalı yeni reklam serisinin yayına giren ilk filminde dış giyim parçaları dikkat çekiyor.
Ekonomiye Fayda Endeksi 2025 sonuçları açıklandıTürkiye İtibar Akademisi (TİA) tarafından, Bursa Teknik Üniversitesi raportörlüğü ve İstanbul Kent Üniversitesi iş birliği ile bu yıl yedincisi gerçekleştirilen Ekonomiye Fayda Endeksi (EFE) 2025 sonuçları açıklandı.
DeFacto, ‘Şehre Dönüş’ koleksiyonunu tanıttıDeFacto, sonbaharın enerjisini ve şehir yaşamının dinamizmini yansıtan ‘Şehre Dönüş’ koleksiyonunu duyurdu. DeFacto, ‘Şehre Dönüş’ koleksiyonu; modern, rahat ve zamansız parçalarıyla sezonun öne çıkan trendlerini şehir hayatına taşıyor.
DeFacto, yeni eğitim dönemine özel koleksiyonunu tanıttıDeFacto, yeni eğitim dönemine özel hazırladığı ‘Kampüse Dönüş Koleksiyonunu’ duyurdu. DeFacto, yeni eğitim döneminde sosyal hayatı ve ders temposunu aynı anda yaşayan gençler için stil sahibi ve çok yönlü kombinler sunuyor.
DeFacto okula dönüş koleksiyonunu tanıttıDefacto çocuklar ve gençler için hazırladığı Back to School koleksiyonunu tanıttı. DeFacto'nun yeni okul dönemine stil ve konfor katacak tasarımlar dikkat çekiyor.
DeFacto 2’nci Entegre Raporu’nu yayınladıDeFacto, 2024 Entegre Raporu’nu yayınladı. DeFacto, bu yıl sürdürülebilirlik stratejisini ‘Doğa, Dönüşüm ve Değer’ ekseninde konumlandıran ‘Triple D’ yaklaşımıyla, stratejik vizyonunu sürdürülebilirlik odağında yeniden şekillendiriyor. Geleceğe karşı borçluyuz ve üzerimize düşen sorumluluğu üstleniyoruz diyen DeFacto CEO’su İhsan Ateş, “Sürdürülebilirliğe hizmet eden dijitalleşme yatırımlarımızı yüzde 71 artırarak yaklaşık 247 milyon TL'ye çıkardık ve rejeneratif pamuklu koleksiyonlarımızla toprağın korunması, biyoçeşitliliğin desteklenmesi, su kaynaklarının verimli kullanımı gibi alanlarda kalıcı etki oluşturduk” dedi.
DeFacto, puantiye desenli yeni koleksiyonunu tanıttıDefacto, puantiye desenli yeni koleksiyonunu tanıttı. Feminen detaylarıyla öne çıkan parçalarda, siyah ve beyazın kontrastı kadar puantiyenin güçlü ve romantik havası da dikkat çekiyor.
DCEY x DeFacto’dan 64 parçalık kapsül koleksiyonDeFacto, Davet Çok Elbisem Yok (DCEY) ile bir araya gelerek ‘bir günde birden fazla sen’ yeni koleksiyon çıkardı. DCEY x DeFacto koleksiyonu, gündüzün sade şıklığını ve gecenin ışıltısını aynı çizgide buluşturuyor.
DeFacto, Mısır'da 30'uncu mağazasını açtıModa markası DeFacto, MENA bölgesindeki büyümesini sürdürüyor. Mısır'daki 30'uncu mağazasını başkent Kahire'deki Cairo Festival City Mall'da açan marka, bu AVM'deki ikinci mağazasıyla müşterileriyle yeniden buluştu.
'Yıldızlararası Teknoloji Ödülleri’ sahiplerini bulduYTÜ Yıldız Teknopark tarafından düzenlenen ‘Yıldızlararası Teknoloji Ödülleri’ bu yıl 14 kategoride 46 firmayı ödüllendirdi. Ödül töreninde konuşan Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Muhammet Kasım Gönüllü, “Nihai hedefimiz teknolojide tam bağımsızlığı sağlayarak Türkiye'yi yalnızca teknoloji tüketen değil, aynı zamanda teknoloji üreten katma değeri yüksek ürün ve hizmet ihracatında dünyanın lider ülkelerinden biri haline getirmek. Beşinci nesil savaş uçağımız KAAN'ın geçtiğimiz aylarda ilk uçuşunu gerçekleştirmesi bu kabiliyetimizin zirve noktalarından biri oldu. Bu proje yalnızca bir uçak projesi değil, aynı zamanda mekanik, elektronik, yazılım ve malzeme bilimi gibi birçok disiplinde ulaştığımız seviyenin bir kanıtı” diye konuştu.
'Yıldızlararası Teknoloji Ödülleri’ sahiplerini bulduYTÜ Yıldız Teknopark tarafından düzenlenen ‘Yıldızlararası Teknoloji Ödülleri’ bu yıl 14 kategoride 46 firmayı ödüllendirdi. Ödül töreninde konuşan Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Muhammet Kasım Gönüllü, “Nihai hedefimiz teknolojide tam bağımsızlığı sağlayarak Türkiye'yi yalnızca teknoloji tüketen değil, aynı zamanda teknoloji üreten katma değeri yüksek ürün ve hizmet ihracatında dünyanın lider ülkelerinden biri haline getirmek. Beşinci nesil savaş uçağımız KAAN'ın geçtiğimiz aylarda ilk uçuşunu gerçekleştirmesi bu kabiliyetimizin zirve noktalarından biri oldu. Bu proje yalnızca bir uçak projesi değil, aynı zamanda mekanik, elektronik, yazılım ve malzeme bilimi gibi birçok disiplinde ulaştığımız seviyenin bir kanıtı” diye konuştu.
DeFacto’dan deneyim odaklı yeni nesil mağazalara 1 milyar TL yatırımPerakende sektöründe yeni bir dönemi başlatan DeFacto’nun CEO’su İhsan Ateş, deneyim odaklı dönüşüm kapsamında sektörde bir ilki temsil eden yeni yatırımlarıyla ilgili açıklamalarda bulunarak, “DeFacto, perakendenin geleceğini deneyim mağazacılığı ile değiştirmeyi hedefleyen büyük bir oyuncu. Son 3 yılda 78 yeni mağaza açtık, 132 mağazayı yeniledik. 1 yıl içinde 1 milyar TL’lik yatırımla Türkiye genelinde deneyimi zenginleştiriyoruz. Yılın ilk yarısında hem yurt içinde hem de dünyanın dört bir yanında satış adetlerimizi artırdık. Yapacağımız yatırımlarla bu rakamları istikrarlı bir şekilde yükseltmeyi hedefliyoruz” dedi.
DeFacto’dan deneyim odaklı yeni nesil mağazalara 1 milyar TL yatırımPerakende sektöründe yeni bir dönemi başlatan DeFacto’nun CEO’su İhsan Ateş, deneyim odaklı dönüşüm kapsamında sektörde bir ilki temsil eden yeni yatırımlarıyla ilgili açıklamalarda bulunarak, “DeFacto, perakendenin geleceğini deneyim mağazacılığı ile değiştirmeyi hedefleyen büyük bir oyuncu. Son 3 yılda 78 yeni mağaza açtık, 132 mağazayı yeniledik. 1 yıl içinde 1 milyar TL’lik yatırımla Türkiye genelinde deneyimi zenginleştiriyoruz. Yılın ilk yarısında hem yurt içinde hem de dünyanın dört bir yanında satış adetlerimizi artırdık. Yapacağımız yatırımlarla bu rakamları istikrarlı bir şekilde yükseltmeyi hedefliyoruz” dedi.
Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2025 sonuçları yayınlandıTürkiye İtibar Akademisi, Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin 2025 sonuçlarını açıkladı. Bursa Teknik Üniversitesi raportörlüğü ve İstanbul Kent Üniversitesi’nin akademik desteğiyle bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen Müşteri Memnuniyeti Endeksi (MENDEKS) 2025 raporunda 38 farklı sektördeki markalar mercek altına alındı.
DeFacto’dan Mertens ile babalar gününe özel koleksiyonDeFacto Babalar Günü’ne özel hazırladığı yaz koleksiyonunu futbolcu Dries Mertens, eşi Katrin Kerkhofs ve oğulu Ciro Mertens’in birlikte rol aldığı reklam filmiyle tanıtıyor. Mertens, DeFacto ile bu kez evinde farklı anlarda kaleci, stoper hatta kanat oyuncusu olarak Babalar Günü’nde çocuklarının yanında ve arkasında duran babalara gönderme yapıyor.
'DeFactoFIT, sağlıklı yaşamı herkes için erişilebilir kılıyor'Ücretsiz sağlıklı yaşam platformu DeFactoFIT, 1 yıl içerisinde 4 milyonun üzerine ziyaretçiye 200 bine yakın üyeye ulaştığını duyurdu. Platformdan yapılan açıklamada "DeFactoFIT dijital spor deneyimine yeni bir boyut kazandırdı, sağlıklı yaşamı herkes için erişilebilir kılıyor. Ücretsiz oluşu, reklam içermeyen yapısı ve canlı ders özelliğiyle sağlıklı yaşamın dijital geleceğini bugüne taşıyor" denildi.
Defacto ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.