Dijital platformlardaki kolay kazanç, gençlerde 'gelecek kaygısı' yaratıyor
Dijital platformlardaki kolay kazanç, gençlerde 'gelecek kaygısı' yaratıyor Sivas Cumhuriyet Üniversitesi’nden Prof. Dr. Tuncay Dilci, son zamanlarda dijital mecralarda kolay yolla kazanılan paraların gençler üzerindeki etkileri hakkında açıklamalarda bulundu. Prof. Dr. Dilci, "Sosyal medyada çocuklarımıza çabuk kazanımlar elde etmeyi telkin eden içerikler mevcut. Bunlar çocuklarımızda ciddi anlamda tükenmişlik, öz yeterlilik sorunları ve gelecek kaygısı gibi birçok problemi beraberinde getirmektedir" dedi.
14.03.2024 Gündem
Online ticaret platformlarının oluşturduğu küresel pazar 10 milyar doları aşacak
Online ticaret platformlarının oluşturduğu küresel pazar 10 milyar doları aşacak  Online ticaret platformlarına ilgi gün geçtikçe artıyor. The Business Research Company tarafından sağlanan veriler, online ticaret platformlarının oluşturduğu küresel pazarın yıl sonunda 10 milyar doları aşacağına işaret ediyor. Ticaret platformları, sık sık düzenledikleri özel kampanyalarla pazarı büyütüyor.
20.07.2022 Ekonomi
CHP'den motokuryeler ve dijital platform çalışanları için kanun teklifi
CHP'den motokuryeler ve dijital platform çalışanları için kanun teklifi CHP, motokuryeler ve dijital platform çalışanlarının çalışma düzenine ilişkin kanuni çerçevenin oluşturulması, sağlık, sosyal güvenlik, ücret, sosyal ve mali haklarında güvenceli çalışma modelinin kurulmasına yönelik kanun teklifini TBMM Başkanlığı'na sundu.
28.03.2022 Politika
“Türkiye, günde 20 saat İnstagram kullanıyor”
“Türkiye, günde 20 saat İnstagram kullanıyor” Sosyal medya içerikleri ve yazdığı kitaplarla büyük ilgi gören Sait Ercan, Zeytinburnu Kültür Sanat Merkezi’nde “Dijital Çağda Aile Hayatını Koruyabilmek” isimli seminer gerçekleştirdi. Ercan seminerde yaptığı konuşmada “Türkiye, İnstagram kullanımında 20 saatle dünya birincisi oldu. Dünyada sosyal medyaya kaydolma 13 yaşa kadar düştü. Bu verilere baktığımızda hayatı dijitalde yaşıyoruz demektir” şeklinde konuştu.
24.02.2022 Gündem