İki saliseyle kaçırdığı şampiyonluğu, bu kez çifte altın madalyayla taçlandırdı
İki saliseyle kaçırdığı şampiyonluğu, bu kez çifte altın madalyayla taçlandırdıİzmir'de yaşayan ortaokul öğrencisi Elif Yıldız (12), atletizmde daha önce iki saliseyle kaçırdığı Türkiye şampiyonluğunu, Kütahya'da düzenlenen şampiyonada 60 metre engelli ve 200 metre engelli yarışlarında 2 altın madalya alarak kazandı. Yıldız, "En büyük hayalim ise ay-yıldızlı formayı giyip ülkemi olimpiyatlarda temsil etmek" dedi.
27.06.2026Foto Galeri

Benzer Haber Etiketleri

atletizmElif Yıldızİzmir