Trendyol, 'global moda endüstrisinde ezber bozan markalar' arasında yer aldı
Business of Fashion ve Mckinsey tarafından hazırlanan, 'Modanın Durumu, 2024' (The State of Fashion 2024) raporunda Trendyol, global moda endüstrisinde ezber bozan üçüncü nesil markalar arasında gösterildi. Trendyol Group CEO'su Erdem İnan, "Listede tek Türk şirketi olarak yer aldık. State of Fashion' raporunun da ortaya koyduğu gibi; müşteri sadakatini ana hedef olarak belirleyen şirketler global olarak sektörde ön plana çıkıyor. Trendyol olarak müşteriyi odağa alan iş yapış biçimimizi girdiğimiz tüm pazarlarda uyguluyoruz" dedi.
Trakya Tarımsal Araştırma Enstitüsü'nde, 99 yılda 195 farklı tohum geliştirildi
Edirne'de 99 yıldan bu yana ıslah çalışmalarının devam ettiği Trakya Tarımsal Araştırma Enstitüsü'nde (TTAE) bugüne kadar 12 türde 195 farklı tohum geliştirildi. Halihazırda yeni çeşitlerin geliştirilmesine devam ettiklerini söyleyen Enstitü Müdürü Adnan Tülek, "Kurumun 1'inci derecedeki misyonu, çalıştığımız ürün gruplarında yüksek verimli, kaliteli ürün gruplarının geliştirilmesi ve çiftçimizin hizmetine sunulması şeklinde. Çeşitlerin buradaki yerli ve milli imkanlarla geliştirilmesi, tamamen kendi öz kaynaklarımızla yine kendi araştırmacılarımız marifetiyle, çeşitlerin geliştirilmesi çok önemli" dedi.
Türkçe öğrenebilmek için Slovakya’dan Budapeşte'ye gidiyor
SLOVAKYA’da yaşayan Velda Öztaş, Türkçe öğrenebilmek için haftaya 2 gün Slovakya’dan Budapeşte Yunus Emre Enstitüsü'ne gidiyor. Türkçe öğrenip akrabalarıyla Türkçe sohbet etmeye başlayan Öztaş, "Türkçe ile kimliğimi buldum" dedi.
Akenerji, “Great Place to Work” sertifikası aldı
Türkiye’nin enerji ihtiyacının yüzde 3’ünü üreten Akenerji, en iyi işverenler arasına girmeyi başardı. Şirket, Great Place to Work Enstitüsü’nün denetimlerini tamamlayarak GPTW sertifikası almaya hak kazandı. Akenerji Genel Müdürü Serhan Gençer, insan kaynakları alanındaki uygulamalarla Akenerji’yi işveren markası yapmayı hedeflediklerini kaydetti.