SammyVit ‘#yenibirsen’ kampanyası kapsamında yeni ürünlerini tanıttıGıda takviye markası SammyVit ‘#yenibirsen’ kampanyası kapsamında yeni dönem vizyonunu ve yeni ürünlerini tanıttı. Konuyla ilgili konuşan SammyVit Kurucusu Mahmut Sami Topbaş, “Ekolojiden sağlığa, biz Türkiye’de yetişen endemik bitkileri ve zeytinleri kadın kooperatifleri aracılığıyla toplanmasını sağlıyoruz. Ürünlerimizin geliştirilmesini kendi laboratuvarlarımızda ve GMP şartlarında uyguluyoruz. Ciddi bir bilim kurulumuz var. Ayrıca takviye edici gıdalar olarak bakmıyoruz. Biz hastalık için vermiyoruz, bu ilaç değil. İnsanlara hastalanmaması için bunu kullanmasını tavsiye ediyoruz ve bizim ürünümüzle eşdeğer bir ürün olduğunu da zannetmiyorum” dedi.
Açık Holding'ten gıda takviyesi sektörüne yönelik yeni yatırım Dünya genelinde 2 bin 500'den fazla çalışanıyla faaliyet gösteren Açık Holding, sağlıklı bir yaşamı desteklemek amacıyla uluslararası standartlara sahip kendi üretim tesislerinde ürettiği doğal ve bitki temelli gıda takviyesi (OTC) ürünlerini pazara sunduğunu duyurdu. Konuya ilişkin değerlendirme yapan Açık Holding Yönetim Kurulu Başkanı Yüksel Açık, "Geçtiğimiz yıllarda yaşanan ve tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi, sağlığımızın önemini bize bir kez daha hatırlattı. Doğru tarımla üretilen ve organik gıdaya erişimin giderek zorlaştığı günümüzde, insan sağlığının korunmasına yönelik misyonu benimseyip, uluslararası sertifikalara sahip üretim tesisimizde tamamen bitki temelli ürünlerimizi geliştirdik" dedi.
Pandemide 10 kişiden 7'si gıda takviyesi aldıTüketici araştırmaları, pandeminin tüketicilerin sağlıklı yaşama ve sağlıklı beslenmeye yöneldiğini gösterirken, takviye gıda, fonksiyonel besin ve diyet takviyelerine olan ilgi de arttı. Gıda Takviyesi ve Beslenme Derneği'nin araştırması, pandemide 10 kişiden 7'sinin takviye gıda aldığını gösterdi. Küresel gıda takviyesi pazarı büyümeye devam ederken, Türkiye'den bir takviye gıda şirketi, küresel bir marka yaratmak için Türkiye menşeli bir takviye gıda markasını bünyesine kattı.