Vodafone’un dijital pazar yeri platformu ‘Her Şey Yanımda’ ikinci yaşını kutluyor Vodafone’un, müşterilerinin online alışveriş ihtiyacını karşılamak amacıyla hayata geçirdiği ‘Her Şey Yanımda’ platformu ikinci yaşını kutluyor. Platformun iki yıllık süreçte yaklaşık 170 milyon kez ziyaret edildiği, tekil ziyaretçi sayısının ise 37 milyona ulaştığı açıklandı. Platform, ikinci yılı için bir kampanya da düzenleyeceğini duyurdu.
Vodafone Her Şey Yanımda, 2022'de 120 milyon kez ziyaret edildiDijital pazar yeri Vodafone Her Şey Yanımda, 2022’de de müşterilerine fırsatlar sundu. Modadan elektroniğe, kozmetikten ev dekorasyonuna, 14 kategoride 3 milyondan fazla ürünün satıldığı Her Şey Yanımda ve Market Yanımda’da toplam sipariş adedi 3 milyonu geçerken, ziyaret sayısı da 120 milyon oldu.
Vodafone Her Åžey Yanımda bir yılda 80 milyon kez ziyaret edildi İlk yılını geride bırakan Vodafone'un Her Åžey Yanımda uygulamasının 80 milyon kez ziyaret edildiÄŸi açıklandı. Açıklamanın devamında tekil ziyaretçi sayısının 30 milyona yaklaÅŸtığı, 3 milyonu aÅŸkın ürünün sunulduÄŸu platformda bir yılda 2,5 milyon sipariÅŸ alındığı ifade edildi.Â