Son dakika influencer haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan influencer gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan influencer haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 115 influencer haberi bulunmuştur.
“Sosyal medya, tatilcilerin tercihlerini etkiliyor”
Tatil sezonu yaklaşırken otel seçemeyen tatilciler, çözümü sosyal medya platformlarında buluyor. Türkiye’nin dört bir yanındaki otellerin sunum videoları ile tatilcilerin seçimine katkıda bulunduklarını söyleyen Tatilciden.com Kurucusu Onur Öztürk, “Tatilciler, konaklayacakları otelleri seçerken birçok farklı unsuru değerlendiriyor. Bunların başında da fiyat geliyor. Ancak, fiyat ve internet ortamındaki fotoğraflar yanlış bir seçime yol açabiliyor. Çünkü bir otelin niteliğini belirleyen parametreler bunlar değil. Bu yüzden, biz de kendimizi seyahat edeceklerin yerine koyuyoruz. Adeta bir influencer gibi davranarak, videolar aracılığı ile otellerin sunduğu resim ve bilgilere ek olarak otelleri ziyaret ediyor ve öne çıkan özelliklerini tatilcilere sunuyoruz. Böylece, hangi otelin kime uygun olup olmadığı konusunda şeffaf bir çerçeve yaratıyoruz” dedi.
Blockchain4Youth 1'inci yılında 6 bin kişiye ulaştı
Kripto varlık platformlarından Web3 şirketi Bitget tarafından başlatılan Blockchain4Youth programı birinci yılını tamamladı. 1 yılda 6 binden fazla genç katılımcıyı blok zinciri teknolojisini anlamak ve kullanmak için gerekli araç ve bilgilerle buluşturan programda başarılı olan 2 binden fazla katılımcı sertifika kazandı.
Kuaförde serum taktırıp acillik olan var
Türkiye Acil Tıp Derneği'nden Doç. Dr. Özlem Dikme son yıllarda internet fenomenleri ve sosyal medyanın da etkisiyle moda haline gelen ve 'Atom', 'Vitamin kokteyli', 'Gençleşme iksiri' gibi sloganlarla vatandaşa sunulan hastane dışı serum uygulamaları nedeniyle acil servislere alerjik şokla getirilen hasta sayısında artış olduğunu söyledi. Doç. Dr. Dikme, vatandaşların sağlık kabinleri, evinin salonu, hatta kuaför salonunda dahi serum taktırdığına dikkat çekerek, “Kuaförde ya da evinde serum taktırıp alerjik şoka giren, hatta kalbi durup zor döndürülen vakalar var" dedi. Doç. Dr. Dikme, serum uygulamalarının kesinlikle doktor gerekli gördüğü takdirde ve tam teşekkülü hastanelerde yapılması gerektiğini de vurguladı.
Kuaförde serum taktırıp acillik olan var
Türkiye Acil Tıp Derneği'nden Doç. Dr. Özlem Dikme son yıllarda internet fenomenleri ve sosyal medyanın da etkisiyle moda haline gelen ve 'Atom', 'Vitamin kokteyli', 'Gençleşme iksiri' gibi sloganlarla vatandaşa sunulan hastane dışı serum uygulamaları nedeniyle acil servislere alerjik şokla getirilen hasta sayısında artış olduğunu söyledi. Doç. Dr. Dikme, vatandaşların sağlık kabinleri, evinin salonu, hatta kuaför salonunda dahi serum taktırdığına dikkat çekerek, “Kuaförde ya da evinde serum taktırıp alerjik şoka giren, hatta kalbi durup zor döndürülen vakalar var" dedi. Doç. Dr. Dikme, serum uygulamalarının kesinlikle doktor gerekli gördüğü takdirde ve tam teşekkülü hastanelerde yapılması gerektiğini de vurguladı.
Istanbul Modest Fashion Week 2024 Fişekhane’de başladı
Istanbul Modest Fashion Week 2024, (IMFW24) ‘Modanın Birleştirici Gücü’ temasıyla 9’uncu kez kapılarını açtı. 25-26-27 Nisan’da moda dünyasından pek çok ismi bir araya getiren organizasyon, kapsayıcılığın ve dayanışmanın önemine dikkat çekiyor. Modanın çok kültürlülüğüne vurgu yapan Modest Fashion Weeks ve Think Fashion'ın CEO'su ve yaratıcısı Özlem Şahin Ertaş, “Yaklaşık 25 defilemiz olacak. Avrupa’dan Asya’ya, Orta Doğu’dan Birleşik Arap Emirlikleri’ne, Amerika’dan Afrika’ya ve Avusturalya’ya kadar uzanan geniş bir yelpaze var. Organizasyonda modanın çok kültürlü olduğunu ve özel olduğunu anlatıyoruz. Daha önce Londra, Dubai, Amsterdam, Riyat ve Jakarta’da yaptığımız organizasyonu bu kez İstanbul’da gerçekleştirip, İstanbul’un aslında bir moda başkenti olması yönünde katkılarımızı ve desteklerimizi sunmaya devam ediyoruz” dedi.
Istanbul Modest Fashion Week 2024 Fişekhane’de başladı
Istanbul Modest Fashion Week 2024, (IMFW24) ‘Modanın Birleştirici Gücü’ temasıyla 9’uncu kez kapılarını açtı. 25-26-27 Nisan’da moda dünyasından pek çok ismi bir araya getiren organizasyon, kapsayıcılığın ve dayanışmanın önemine dikkat çekiyor. Modanın çok kültürlülüğüne vurgu yapan Modest Fashion Weeks ve Think Fashion'ın CEO'su ve yaratıcısı Özlem Şahin Ertaş, “Yaklaşık 25 defilemiz olacak. Avrupa’dan Asya’ya, Orta Doğu’dan Birleşik Arap Emirlikleri’ne, Amerika’dan Afrika’ya ve Avusturalya’ya kadar uzanan geniş bir yelpaze var. Organizasyonda modanın çok kültürlü olduğunu ve özel olduğunu anlatıyoruz. Daha önce Londra, Dubai, Amsterdam, Riyat ve Jakarta’da yaptığımız organizasyonu bu kez İstanbul’da gerçekleştirip, İstanbul’un aslında bir moda başkenti olması yönünde katkılarımızı ve desteklerimizi sunmaya devam ediyoruz” dedi.
Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin, The Retail Summit’e katıldı
Trendyol, küresel perakende ekosisteminin liderlerini buluşturan ve 23-24 Nisan tarihlerinde Dubai’de düzenlenen The Retail Summit’te yerini aldı. Zirve kapsamında panelde konuşan Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin, şirketin bölgedeki hedeflerini anlattı. Çetin, “Geçtiğimiz yıl giriş yaptığımız Körfez pazarında, yerel ve uluslararası yatırımcıların desteğiyle kısa sürede 1,5 milyon müşteriye ulaştık. 2024 yılı sonu için hedefimiz ise 6 milyon müşteriye ulaşmak” ifadelerini kullandı.
OKX TR mobil uygulamaları ilk ayında yaklaşık 200 bin kişi tarafından indirildi
Küresel teknoloji şirketi ve kripto para borsası OKX tarafından 27 Şubat'ta resmen kullanıma sunulan yerel ürün OKX TR, ilk bir aylık sürede Türk kripto topluluğundan yoğun bir ilgi gördü. Yayına alınmasını takip eden 24 saat içinde 50 bin indirme barajını geçen OKX TR mobil uygulamaları, 27 Şubat’tan bugüne kadar yaklaşık 200 bin kez indirildi.
Bakan Ersoy, Van'da 'Turizm Master Planı' lansmanına katıldı
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Van'da yapılan 'Turizm Master Planı' lansman toplantısına katıldı. Bakan Ersoy, "13 Mart'ta Samsun Büyükşehir Belediyemiz ile ilk master plan lansmanımızı yaptık. Van'ın da Samsun'la birlikte bu alanda öncülük ettiğini görmekten büyük bir memnuniyet duydum. İl Turizm Master Planları yoğun bir sürecin sonunda şekilleniyor. Sonuç vermesi için titizlikle yürütülmesi gereken bir çalışma bu" dedi.
Yerli girişim, influencer projeleriyle 21 uluslararası ödül kazandı
Influencerlar ve markalar arasına köprü kuran İstanbul merkezli INFLOW, Türk Hava Yolları ve İGA İstanbul Havalimanı ile gerçekleştirdiği influencer projeleriyle Digiday Avrupa Ödülleri ve Stevie Ödülleri’nde toplam 21 ödüle layık görüldü.
İnternet kullanan her 10 kişiden 4'ü internet reklamlarından etkileniyor
Ticaret Bakanlığı'nın Dijital Mecralarda Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Araştırma Raporu'na göre, araştırmaya katılanların yüzde 48'i yüksek düzeyde dijital mecra kullanıyor ve internet kullanan her 10 kişiden 4'ü bir mal ya da hizmet satın alma aşamasında internet reklamlarından etkileniyor.
ACE of M.I.C.E. ödülleri sahiplerini buldu
Turizm ve etkinlik sektörünün önde gelenlerini buluşturan 12'nci Masters of Events by ACE of M.I.C.E. Awards Elexus Hotel' de gerçekleşti. Organizasyonda ulusal ve uluslararası kurumsal firmalar, etkinlik ajansları, oteller, acenteler, turizm ve etkinlik sektörü profesyonelleri 24 farklı kategoride ödüllerine kavuştu.
Reklam Konseyi'nde 'karanlık ticari tasarımlar' ele alındı
Ticaret Bakanlığı, bu yıl 5'incisi gerçekleştirilen Reklam Konseyi toplantısında, 'karanlık ticari tasarımlar' olarak adlandırılan aldatıcı ticari uygulamaların ele alındığını ve influencerlar, engelli bireyler, medya ölçümleri özelinde çalışma grupları oluşturulmasının kararlaştırıldığını açıkladı.
McDonald’s Türkiye, reklam ve pazarlama alanında 9 ödülün sahibi oldu
McDonald's Türkiye, Kristal Elma Ödülleri'nde iki ayrı projesiyle toplam sekiz ödüle layık görüldü. "Karın Tokluğuna İş Birliği" ve "Ama Değdi" adlı kampanyalarıyla ödül alan marka, Felis Ödülleri’nde de “Hayalimdeki Tarifler” adlı yapay zeka temalı kampanyasıyla ödül kazandı.
İş dünyası, dijital pazarlama stratejileri için düzenlenen zirvede buluştu
İş dünyası ve girişimcilik ekosistemi, 2024’te ‘Şirketinizi Güçlendirin’ mottosu ile "Linkedin Influencerları ile Şirketini Güçlendir” zirvesinde buluştu. Zirvede, dijital pazarlama, teknoloji, insan kaynakları alanlarındaki son değişimler ele alındı. Sektör profesyonelleri katılımcılar için bilgilendirici konuşmalar yaparken, kişisel ve profesyonel gelişime yönelik atölyeler düzenlendi.
Ünlü oyuncular ve influencer’lar dünya turuna çıkıyor
Tur şirketi Prontotour, Türkiye’den ünlü oyuncu ve influencer’lara yönelik bir yıl sürecek bir dünya turu programı hazırladığını duyurdu. Ekim ayında başlayacakve bir yıl sürecek dünya turuna Furkan Palalı, Gizem Karaca, Yıldız Çağrı Atiksoy, Zehra Yılmaz’ın da aralarında bulunduğu ünlü isimler katılacak.
Alışveriş uygulaması Hopi yenilendi
Alışveriş uygulaması Hopi hem kullanıcılarına hem de iş ortaklarına sunduğu hizmet ve teknolojiye, ödeme çözümlerini de ekleyerek yenilendiği duyurdu. Konuyla ilgili Hopi CEO’su Yalın Özcan, “Kullanıcılarımıza sunduğumuz deneyim ve yeni ürünler ile Hopi’yi yeniledik. Uygulama, sunduğu pazarlama, reklam ve finansal teknoloji çözümleriyle yüzlerce markayı, yıl sonuna kadar sayısı 18 milyonu aşması beklenen kullanıcısıyla buluşturacak” dedi.
Trendyol, Türk markalarını Almanya’ya taşıyor
Almanya’da geçtiğimiz yıl ilk ofisini açan Trendyol’un müşteri sayısı birinci yılın sonunda 1 milyonu geçerken Türk marka sayısı ise 200’e yaklaştı. Platform, önümüzdeki haftalarda ise yeni kategorileri Almanya’daki müşterilerine sunmaya hazırlandığını duyurdu.
Dostluğun 70'inci yılında Türkiye'de Kore'ye tur programları yapılıyor
Kore Turizm Organizasyonu (KTO) ve Asiana Havayolları, iki ülkenin kardeşliğini pekiştirmek ve Kore Savaşı ateşkesinin 70'inci yılı ile Cumhuriyeti'in kuruluşunun 100'üncü yılı dolayısıyla Kore Dostluk ve Kültür Turu'nu düzenliyor. Kore Dostluk ve Kültür Turu, 6 Eylül ve 18 Ekim tarihlerinde yapılacak. Kore gazileri ve şehit yakınları için tur fiyatında özel indirim sağlanacak.
Dijital Haber Raporu 2023: Dünyanın haberlere ilgisi düştü
Oxford Üniversitesi bünyesinde faaliyet gösteren Reuters Gazetecilik Çalışmaları Enstitüsü tarafından yayımlanan ‘Dijital Haber Raporu 2023’ raporunda, dünyanın yüzde 48'inin haberlerle ‘çok veya aşırı’ ilgilendikleri, 2017 yılındaki raporda bu oranın yüzde 63 olduğu ifade edildi.
İnfluencer ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.