İnternet alışverişlerinde kokulu siparişler tüketicilerin tercihini yüzde 90 oranında etkiliyor
İnternet alışverişlerinde kokulu siparişler tüketicilerin tercihini yüzde 90 oranında etkiliyorİzmir Ekonomi Üniversitesi'nde (İEÜ) yapılan araştırmada, online alışveriş sürecini yöneten firmaların gönderdiği kokulu ve kokusuz sipariş kutularına karşı insanların elektroensefalografi (EEG) cihazıyla beyin sinyalleri ve deri iletkenliği cihazıyla da heyecanlanma seviyesi ölçüldü. Araştırmada, internet üzerinden yapılan alışverişlerde kokulu gelen siparişlerin, kokusuz ürünlere göre tüketicilerin zevk ve uyarılma tepkisini yüzde 90 oranında artırdığı görüldü.
9.03.2025Video
Ticaret Bakanlığı'ndan internet alışverişlerinde 'cayma hakkı' açıklaması
Ticaret Bakanlığı'ndan internet alışverişlerinde 'cayma hakkı' açıklamasıTicaret Bakanlığı, 'internet üzerinden yapılan belli alışverişlere ilişkin cayma hakkı'nın kaldırıldığına yönelik haberlerin doğru olmadığını duyurdu.
12.01.2025Gündem