İstanbul Akvaryum 15’inci yılında 15 milyon ziyaretçiye ulaştı
İstanbul Akvaryum 15’inci yılında 15 milyon ziyaretçiye ulaştıİstanbul Akvaryum, 15’inci kuruluş yıl dönümünü ziyaretçileri ve çalışanlarıyla birlikte kutladı. Programda konuşan İstanbul Akvaryum Genel Müdürü Dilek Çapanoğlu, bugüne kadar 150’den fazla ülkeden 15 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırladıklarını söyledi. Çapanoğlu, akvaryumda bin 500 farklı türden yaklaşık 17 bin canlı bulunduğunu; eğitim, koruma ve sürdürülebilirlik çalışmalarıyla deniz yaşamının korunmasına yönelik faaliyetler yürüttüklerini dile getirdi.
26.06.2026Video