‘Hızlı modada rekabetin güç kaynağı RFID teknolojileri oldu’Hızlı moda sektöründeki son gelişmeleri değerlendiren Perakende Satış ve Operasyon Yöneticisi Gözde İnan, “Beğeni algısı sosyal medyayla birlikte durmaksızın değişirken, hızlı moda sektörü tüketicilere yetişemiyor. Markalar artık sadece dört mevsim değil, 52’den fazla mikro sezona imza atarak koleksiyon yayımlıyor. Her iş modeli farklı dinamikler taşır. Bu yüzden hızlı aksiyon almak, doğru ekipleri bir araya getirmek ve vizyonu sürekli güncel tutmak kritik. Hızlı moda sektöründe de doğru yönetim modellerini tercih etmek, müşteri memnuniyetini artırırken; ekonomik ve toplumsal fayda yaratmayı mümkün kılıyor. Tek bir projeye odaklanmak yerine, farklı koleksiyonlar ve müşteri deneyimleri üzerinden eşzamanlı fırsatlar yaratmak mümkün” dedi.