Şikayetvar

Şikayetvar

Son dakika şikayetvar haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan şikayetvar gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan şikayetvar haber sayfamızda...

Şikayetvar

haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 159 sikayetvar haberi bulunmuştur.
Şikayetvar: Kasım indirimlerinde 40 bin barajı aşıldı
Şikayetvar: Kasım indirimlerinde 40 bin barajı aşıldıÇözüm platformu Şikayetvar, kasım indirimlerinde tüketici şikayetlerinde rekor artış yaşandığını açıkladı. Şikayetvar’ın verilerine göre e-ticaret ve kargo sektörleri toplamda 40 bini aşkın şikayetin odağı olurken, pazaryerleri ve teslimat süreçleri en çok sorun yaşanan alanlar olarak öne çıktı.
2.12.2025Ekonomi
Şikayetvar: E-cüzdan şikayetleri bir haftada yüzde 186 arttı
Şikayetvar: E-cüzdan şikayetleri bir haftada yüzde 186 arttıŞikayetvar e-cüzdan ve elektronik bankacılık uygulamalarıyla ilgili verilerini paylaştı. Yapılan açıklamaya göre e-cüzdan şikayetleri son bir haftada yüzde 186 arttı. En çok şikayet edilen konularsa para çekip yatırmada yaşanan sorunlar, hesap blokeleri ve iade ve geri ödeme olarak sıralandı.
18.11.2025Ekonomi
Şikayetvar: Kasım indirimleriyle birlikte şikayetler arttı
Şikayetvar: Kasım indirimleriyle birlikte şikayetler arttıÇözüm platformu Şikayetvar, kasım indirimlerinde en çok şikayet edilen konuları derledi ve tüketicileri uyardı. Platform tarafından yapılan açıklamada, “Kasım indirimleriyle birlikte şikayetler arttı. ‘Efsane’ ve ‘şahane’ diye pazarlanan kampanyaların ardında her yıl binlerce şikayet, aldatıcı fiyat oyunları ve siber tehlikeler yatıyor” denildi.
5.11.2025Kurumsal
Şikayetvar: Kombi şikayetleri 1 haftada yüzde 43 arttı
Şikayetvar: Kombi şikayetleri 1 haftada yüzde 43 arttıŞikayetvar, kombiyle ilgili en çok çözüm beklenen konuları derledi. Kombi tamiratında servislerin garanti şartlarını göz ardı etmesi en çok şikayet edilen konu olurken şikayetler, bir önceki haftaya oranla yüzde 43, bir önceki aya göreyse yüzde 37 arttı.
28.10.2025Kurumsal
Şikayetvar’dan Green Card dolandırıcılığına yönelik uyarı
Şikayetvar’dan Green Card dolandırıcılığına yönelik uyarıÇözüm platformu Şikayetvar, Amerika’da daimi ikamet hakkı sağlayan ve ‘Green Card’ olarak bilinen Diversity Visa (Göçmen Çeşitlilik Vizesi) programına başvuru sürecinde dolandırıcılara karşı uyardı. Platform, başvuru sürecinde dikkat edilmesi gereken noktaları ve dolandırıcılardan korunma yollarını açıkladı.
17.10.2025Ekonomi
Bitlo, 'staking' özelliğini hayata geçirdi
Bitlo, 'staking' özelliğini hayata geçirdiYerli kripto varlık platformu Bitlo, 'staking' (ödül kazanma) özelliğini hayata geçirdiğini duyurdu. Platformdan yapılan bilgilendirmede kullanıcılarının kripto varlıklarının artık boşta durmayacağı 'Kilitle Kazan' adı verilen özellik sayesinde kriptoların durduğu yerde artacağı aktarıldı.
9.10.2025Kurumsal
Sahte sitelerle sosyal konut dolandırıcılığı; 100 binlerce TL kaptırdılar
Sahte sitelerle sosyal konut dolandırıcılığı; 100 binlerce TL kaptırdılarTOKİ'nin 81 ilde başlatacağı 500 bin sosyal konut projesinin detayları merakla beklenirken, dolandırıcılar da sahte web siteleriyle vatandaşları tuzaklarına düşürmeye başladı. Şikayetvar verilerine göre, TOKİ'yi ve e-Devlet'i taklit eden siteler, erken başvuruda bulunmak isteyen yurttaşları dolandırıyor.
6.10.2025Ekonomi
Şikayetvar: Dava ve icra SMS dolandırıcılığına yönelik şikayetler yüzde 929 arttı
Şikayetvar: Dava ve icra SMS dolandırıcılığına yönelik şikayetler yüzde 929 arttıŞikayetvar dava-icra SMS dolandırıcılığı şikayetlerinin 2025'in ilk dokuz ayında 8 bin 798'e yükselerek bir yılda yüzde 929 arttığını duyurdu. Platformdan yapılan açıklamada "Bu dolandırıcılık türünde 2023'te 75 olan şikayet sayısı 2024'te 855'e çıktı. 2025'in Eylül ayına kadar kaydedilen şikayet sayısıysa 8 bin 798. 2024 ile 2025'in Eylül ayına kadar yıllık bazda şikayet artış oranı yüzde 929'a ulaştı. 2025 yılı içerisinde şikayetlerin en çok arttığı dönem haziran ve temmuz oldu. Haziran ayında 886 olan şikayet sayısı, temmuzda yüzde 57 artışla bin 388'e ulaştı" denildi.
29.09.2025Ekonomi
Şikayetvar: ‘Futbol yayın platformlarına şikayetler bir haftada yüzde 149 arttı’
Şikayetvar: ‘Futbol yayın platformlarına şikayetler bir haftada yüzde 149 arttı’Şikayetvar yeni futbol sezonunun başlamasıyla birlikte, dijital yayıncılık ve taraftar hizmetlerine dair şikayetlerin arttığını belirtti. Şikayetvar verilerine göre ağustos ayında şikayetler bir önceki aya kıyasla yüzde 47 arttı. Haftalık şikayet artışıysa yüzde 149’a ulaştı.
26.08.2025Spor
Şikayetvar: Elektrik kesintisi şikayetleri son bir haftada yüzde 254 arttı
Şikayetvar: Elektrik kesintisi şikayetleri son bir haftada yüzde 254 arttıÇözüm platformu Şikayetvar, elektrik kesintisi şikayetlerinin bir ayda yüzde 185, son bir haftada ise yüzde 254 arttığını duyurdu. Tüketiciler, kesintilere karşı acil çözüm çağrısında bulunuyor.
12.08.2025Kurumsal
Şikayetvar, vakıf üniversiteleriyle ilgili verileri paylaştı
Şikayetvar, vakıf üniversiteleriyle ilgili verileri paylaştıÇözüm platformu Şikayetvar, YKS sonuçlarının açıklanmasıyla başlayan tercih sürecinde vakıf üniversitelerine yönelik kendilerine iletilen verileri paylaştı. Verilere göre şikayetler son bir haftada yüzde 148 arttı. Aylık sayfa görüntülemeleri de yüzde 20 oranında yükseldi.
23.07.2025Eğitim
Şikayetvar: Klima şikayetleri son bir ayda yüzde 162 arttı
Şikayetvar: Klima şikayetleri son bir ayda yüzde 162 arttıÇözüm platformu Şikayetvar verilerine göre klima şikayetleri son bir ayda yüzde 162 arttı. Servis hizmetlerinde gecikme ve yüksek maliyetler, kurulum ve montaj sürecindeki sorunlar en çok şikayet edilen konular arasında yer aldı.
11.07.2025Kurumsal
Şikayetvar’dan hesap güvenliği uyarısı: 'Hakkınızda şikayet var' tuzağına dikkat
Şikayetvar’dan hesap güvenliği uyarısı: 'Hakkınızda şikayet var' tuzağına dikkatÇözüm platformu Şikayetvar'dan hesap güzenliği uyarısı geldi. Açıklamada, "Dolandırıcılar, ilk olarak sahte ya da daha önceden ele geçirilen profillerden kullanıcıların sosyal medya hesaplarına mesaj gönderiyor. Mesajlarda 'Merhaba, seni şikayet sitesinde paylaşmışlar. Eleştiri almışsınız, hoş olmayan yorumlarda bulunuyorlarmış, bilginiz olsun' gibi ifadeler yer alıyor. Kullanıcılarda merak uyandırmak isteyen dolandırıcılar, mesajlarına Şikayetvar'ın Instagram hesabına benzetilen sahte profiller de ekleniyor. Instagram üzerinden arama yapıldığında birçok sayfanın Şikayetvar'ı taklit ettiği görülüyor" denildi.
17.06.2025Ekonomi
Şikayetvar: Umre ve hac tur şirketleriyle ilgili şikayetler yüzde 182 arttı
Şikayetvar: Umre ve hac tur şirketleriyle ilgili şikayetler yüzde 182 arttıÇözüm platformu Şikayetvar, dini tur şirketlerine yönelik verilerini açıkladı. Platform tarafından yapılan açıklamaya göre şikayetler geçen yıla kıyasla yüzde 182 arttı. Vatandaşlar, IBAN yoluyla ödeme yaptıktan sonra firmalara ulaşamadıklarını, dolandırıldıklarını ve hem maddi hem de manevi zarara uğradıklarını belirtiyor.
30.05.2025Kurumsal
Şikayetvar: MHRS şikayetleri arttı
Şikayetvar: MHRS şikayetleri arttıÇözüm platformu Şikayetvar, hastanelerde yaşanan randevu sorunlarıyla ilgili verileri açıkladı. Verilere göre MHRS şikayetleri nisanda bir önceki aya oranla yüzde 53 arttı. Mart ayında 70 şikayet alınırken, bu rakam nisanda 107 oldu. Açıklamada randevu bulamamanın en büyük şikayet konusu olduğu kaydedildi.
20.05.2025Sağlık-Yaşam
Şikayetvar: Evde paketleme vaadiyle dolandırıcılık şikayetleri 33 binin üzerine çıktı
Şikayetvar: Evde paketleme vaadiyle dolandırıcılık şikayetleri 33 binin üzerine çıktıÇözüm platformu Şikayetvar, evde ek iş ilanlarıyla ilgili kendilerine gelen şikayetleri derledi. Platform, ‘evde sabun paketleme’, ‘evde toka dizme’, ‘evden ek gelir fırsatı’ gibi ilanlarla başlayan dolandırıcılık şikayetlerinin 33 binin üzerine çıktığını duyurdu.
28.04.2025Gündem
Şikayetvar, elektrikli araçlara yönelik şikayetleri derledi
Şikayetvar, elektrikli araçlara yönelik şikayetleri derlediÇözüm platformu Şikayetvar, elektrikli araçları ve şarj istasyonlarını yönelik kendilerine gelen şikayetleri derledi. Verilere göre elektrikli araç şikayetleri son bir yılda yüzde 117 artarken şarj istasyonu şikayetlerinde bu artış yüzde 55 olarak kaydedildi. Vaat edilen menzilin tutmaması, şarj istasyonlarının azlığı, servis randevularında uzun bekleme süreleri, şarj istasyonlarıyla aracın uyumsuzluğu ve bağlantı kesintileri en çok şikayet edilen konular arasında yer aldı.
15.04.2025Ekonomi
Şikayetvar: E-cüzdan şikayetleri yüzde 122 arttı
Şikayetvar: E-cüzdan şikayetleri yüzde 122 arttıŞikayetvar, e-cüzdan ve elektronik bankacılık uygulamalarıyla ilgili verilerini paylaştı. Buna göre e-cüzdan şikayetleri son bir haftada yüzde 122 artarken, elektronik bankacılık uygulamalarındaki artış yüzde 50'yi aştı. En çok şikayet edilen konularsa para çekip yatırmada yaşanan sorunlar, hesap blokeleri ve iade ve geri ödeme olarak sıralandı.
27.03.2025Ekonomi
Şikayetvar: SMS dolandırıcılığında şikayetler yüzde 230 arttı
Şikayetvar: SMS dolandırıcılığında şikayetler yüzde 230 arttıÇözüm platformu Şikayetvar, kripto para SMS dolandırıcılığına yönelik kendilerine gelen şikayetleri derledi. Verilere göre bu dolandırıcılık yöntemiyle ilgili şikayetler son bir yılda yüzde 230 arttı.
11.03.2025Ekonomi
Yeni nesil e-ticaret altyapısı, ‘liderlik’ ödülünün sahibi oldu
Yeni nesil e-ticaret altyapısı, ‘liderlik’ ödülünün sahibi olduE-ticaret altyapısı ikas, Şikayetvar’ın 10’uncu kez düzenlediği A.C.E. Awards’ta ‘E-Ticaret Yazılım Altyapısı’ kategorisinde liderliği ifade eden ‘Diamond’ ödülünün sahibi olduğunu duyurdu.
24.02.2025Kurumsal
1 buçuk milyon tüketici, müşteri deneyiminin lider markalarını belirledi
1 buçuk milyon tüketici, müşteri deneyiminin lider markalarını belirlediŞikayetvar'ın müşteri deneyimi, şikayet yönetimindeki uzmanlığı ve 1 buçuk milyon tüketicinin geri bildirimiyle belirlenen A.C.E. Awards, İstanbul’da düzenlenen törenle sektör liderlerini ödüllendirdi. Bu yıl 10’uncu kez düzenlenen törende ‘mükemmel müşteri deneyimi’ yaşatan 59 sektörden 100 marka ödüllerine kavuştu.
18.02.2025Ekonomi
Şikayetvar, 2024’te en çok nelerden şikayet edildiğini açıkladı
Şikayetvar, 2024’te en çok nelerden şikayet edildiğini açıkladıŞikayetvar, 2024 yılı şikayet verilerini açıkladı. Aylık ortalama 28 milyon ziyaretin gerçekleştiği platformda bir yıl içerisinde 520 bini aşkın şikayet çözüme kavuştu. Verilere göre dolandırıcılık, vize sorunu, özel okul şikayetleri ve kira zamları en çok şikayet edilen konular arasında yer aldı.
13.02.2025Kurumsal
Şikayetvar: Özel okul şikayetleri bir haftada yüzde 1100 arttı
Şikayetvar: Özel okul şikayetleri bir haftada yüzde 1100 arttıÇözüm platformu Şikayetvar, erken kayıt döneminde özel okullara yönelik kendilerine iletilen şikayetleri derledi. Verilere göre son bir haftada şikayetler yüzde 1100 arttı. Velilerin en çok şikayet ettiği konu ise fahiş fiyat artışı oldu. Özel okulların eğitim ücretleri dışında kitap, kıyafet ve yemek gibi ek hizmetler için yüksek meblağlar talep etmeleri de şikayet konuları arasında yer aldı.
21.01.2025Eğitim
Şikayetvar: 'Dava ve icra dolandırıcılığında şikayetler yüzde 3 bin 150 arttı'
Şikayetvar: 'Dava ve icra dolandırıcılığında şikayetler yüzde 3 bin 150 arttı'Türkiye genelinde ‘dava ve icra SMS dolandırıcılığı’ hakkındaki şikayet verilerini açıklandı. Şikayetvar’ın verilerine göre bu dolandırıcılık yöntemine dair şikayetler geçen yıla oranla yüzde 3 bin 150 artış kaydetti. Şikayetlerin ekim ayında yoğunlaştığı ve bir önceki aya göre de yüzde 864’lük bir artış yaşandığı görüldü.
30.12.2024Kurumsal
Şikayetvar, AMATEM'le ilgili şikayetleri derledi
Şikayetvar, AMATEM'le ilgili şikayetleri derlediÇözüm platformu Şikayetvar, Alkol ve Madde Bağımlılığı Tedavi ve Eğitim Merkezi'ne (AMATEM) yönelik kendilerine gelen şikayetleri bir araya getirdi.

Benzer Haber Etiketleri

Şikayetvarşikayetdolandırıcılıkkasım indirimikripto para borsası

Şikayetvar ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.