Turkcell Global Bilgi,‘Bilişim 500’de birincilik ödülü aldığını duyurduTürkiye'nin dijital müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, BT Haber tarafından gerçekleştirilen ‘Bilişim 500 – İlk 500 Bilişim Şirketi’ araştırmasında, ‘Türkiye Merkezli Üretici / Çağrı Merkezi’ kategorisinde birinci oldu. Sektörde çeyrek asrı aşan tecrübeye sahip olduklarını belirten Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Metin Tuğtağ, böylesi prestijli ve referans niteliğindeki bir araştırmada, 14’üncü kez birinciliği kazanmaktan büyük mutluluk duyduklarını söyledi.
Turkcell Global Bilgi’nin RPA teknolojisi 23 sektörde hizmet veriyorTurkcell Global Bilgi, rutin işleri insana ihtiyaç duymadan yapan ‘dijital çalışan’ı Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) teknolojisinin, hizmet verdiği sektör sayısının 23’e yükseldiğini duyurdu. Turizmden tekstile, finanstan lojistiğe hizmet verdiği sektörü 23’e çıkaran robotların, 2023’ün ilk yarısında telekom sektöründe 219 kişinin vakit alan işlerini yaptığı, 231 bin 413 saat tasarruf sağladığı belirtildi.
"Dijital Yardım Masası ile çözüm oranı 6 ayda yüzde 60 arttı"Turkcell Global Bilgi Teknolojik Operasyonlar Genel Müdür Yardımcısı Cengiz Arslan, kurumsal müşterilere sundukları yerli servislerinden 'Dijital Yardım Masası' ile firmaların iş süreçlerinde yaşadığı sorunlara yurt içinde ve yurt dışında; uçtan uca uzaktan ve yerinde çözüm seçeneği sunduklarını söyledi. Arslan, "Müşterilerimizin çözüm oranını sadece ilk 6 ayda yüzde 60 arttırırken, iş süreçlerinin kesintisiz işlemesini sağlayarak hem operasyonel hem de dolaylı olarak ticari fayda sağladık" dedi.