Türkiye İtibar Akademisi

Türkiye İtibar Akademisi

Son dakika Türkiye İtibar Akademisi haberleri ile ilgili DHA'ya eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan Türkiye İtibar Akademisi gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan Türkiye İtibar Akademisi haber sayfamızda...

Türkiye İtibar Akademisi

haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 53 turkiye itibar akademisi haberi bulunmuştur.
Kadınların 2025 tercihleri belli oldu
Kadınların 2025 tercihleri belli olduTürkiye İtibar Akademisi’nin İstanbul Kent Üniversitesi iş birliği ile hazırladığı Kadın Marka Tercih Endeksi’nin üçüncüsü açıklandı. Beyaz eşyadan giyime, otomobilden kozmetiğe 40 sektörde kadınların tercih ettiği markalar belirlendi.
10.12.2025Ekonomi
Ekonomiye Fayda Endeksi 2025 sonuçları açıklandı
Ekonomiye Fayda Endeksi 2025 sonuçları açıklandıTürkiye İtibar Akademisi (TİA) tarafından, Bursa Teknik Üniversitesi raportörlüğü ve İstanbul Kent Üniversitesi iş birliği ile bu yıl yedincisi gerçekleştirilen Ekonomiye Fayda Endeksi (EFE) 2025 sonuçları açıklandı.
16.09.2025Ekonomi
Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2025 sonuçları yayınlandı
Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2025 sonuçları yayınlandıTürkiye İtibar Akademisi, Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin 2025 sonuçlarını açıkladı. Bursa Teknik Üniversitesi raportörlüğü ve İstanbul Kent Üniversitesi’nin akademik desteğiyle bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen Müşteri Memnuniyeti Endeksi (MENDEKS) 2025 raporunda 38 farklı sektördeki markalar mercek altına alındı.
17.06.2025Kurumsal
Türkiye İtibar Endeksi 2025 sonuçlarına göre markalar ödüllerine kavuştu
Türkiye İtibar Endeksi 2025 sonuçlarına göre markalar ödüllerine kavuştuTürkiye İtibar Akademisi’nin 14’ncü kez gerçekleştirdiği Türkiye İtibar Endeksi 2025 sonuçlarına göre markalar İstanbul Kent Üniversitesi'nin ev sahipliğinde düzenlenen ödül töreninde ödüllerine kavuştu.
26.05.2025Kurumsal
Gençlerin en çok tercih ettiği 250 marka belirlendi
Gençlerin en çok tercih ettiği 250 marka belirlendiGençlik Endeksi G-250 araştırmasının sonuçları açıklandı. İstanbul Kent Üniversitesi ve Türkiye İtibar Akademisi (TİA) iş birliğiyle beşinci kez gerçekleştirilen araştırmada Türkiye’de 18-24 yaş arası gençlerin en çok tercih ettiği markalar belirlendi.
7.04.2025Kurumsal
Türkiye'nin 'En İtibarlı Markaları' belli oldu
Türkiye'nin 'En İtibarlı Markaları' belli olduTürkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl 14'üncüsü gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması sonuçları açıklandı. Türkiye İstatistik Kurumu'nun 'Türkiye Örneklemi' olarak kabul ettiği 26 bölge ve 72 ilde 10 Aralık 2024 - 10 Ocak tarihleri arasında yaklaşık 15 bin kişi ile gerçekleştirilen araştırmada; ana ve alt sektörleri ile toplam 35 farklı sektördeki markaların itibar derecelendirmesi yapıldı ve Türkiye'nin itibarlı markaları belirlendi.
28.01.2025Kurumsal
Türkiye’nin ‘Altın’, ‘Platin’ ve ‘Elmas’ markaları belli oldu
Türkiye’nin ‘Altın’, ‘Platin’ ve ‘Elmas’ markaları belli olduTürkiye İtibar Akademisi (TİA) tarafından bu yıl altıncı kez Bursa Teknik Üniversitesi raportörlüğü ve İstanbul Kent Üniversitesi işbirliği ile gerçekleştirilen ‘Ekonomiye Fayda Endeksi Raporu’ yayımlandı. Markalar, ürün/hizmet performansı, yönetim performansı ve sosyal fayda ekseninde gerçekleştirilen derecelendirmeye göre ‘Elmas’, ‘Platin’ ve ‘Altın’ liglerde yer aldı
18.10.2024Kurumsal
Yurtiçi Kargo, Ekonomiye Fayda Endeksinin 'Elmas' listesinde yer aldı
Yurtiçi Kargo, Ekonomiye Fayda Endeksinin 'Elmas' listesinde yer aldıYurtiçi Kargo, Türkiye İtibar Akademisi, Bursa Teknik Üniversitesi ve Kent Üniversitesi tarafından dördüncü kez üst üste Türk Ekonomisine en çok fayda sağlayan 30 şirketten biri olarak gösterildi. Şirket, Ekonomiye Fayda Endeksinin 'Elmas' kategoridesinde yer aldı.
27.09.2024Kurumsal
'Yurtiçi Kargo 'çevreye en duyarlı kargo markası' seçildi
'Yurtiçi Kargo 'çevreye en duyarlı kargo markası' seçildiTÜRKİYE İtibar Akademisi ve Bursa Teknik Üniversitesi tarafından hazırlanan ‘Çevreye Duyarlı Markalar Endeksi’ araştırmasında, Yurtiçi Kargo, sektörünün çevreye en duyarlı markası seçildi. Türkiye’nin 81 ilinde gerçekleştirilen araştırma kapsamında 5 bin kişiyle görüşme sağlandı. Konuyla ilgili açıklama yapan Yurtiçi Kargo Genel Müdürü Fatih Önyol, “Sürdürülebilir ve çevre dostu projelerimizi büyüterek hayata geçirmeye devam edeceğiz” dedi.
29.08.2024Kurumsal
‘Türkiye İtibar Endeksi’ ödülleri sahiplerini buldu
‘Türkiye İtibar Endeksi’ ödülleri sahiplerini bulduTürkiye İtibar Akademisi ve İstanbul Kent Üniversitesi iş birliğiyle gerçekleştirilen ‘Türkiye İtibar Endeksi’ ödülleri sahiplerini buldu. Bu yıl 14’üncüsü düzenlenen Türkiye İtibar Endeksi Ödül Töreni’nde 50 kategoride markalar ödüllendirildi.
28.05.2024Video
‘Türkiye İtibar Endeksi’ ödülleri sahiplerini buldu
‘Türkiye İtibar Endeksi’ ödülleri sahiplerini bulduTürkiye İtibar Akademisi ve İstanbul Kent Üniversitesi iş birliğiyle gerçekleştirilen ‘Türkiye İtibar Endeksi’ ödülleri sahiplerini buldu. Bu yıl 14’üncüsü düzenlenen Türkiye İtibar Endeksi Ödül Töreni’nde 50 kategoride markalar ödüllendirildi.
28.05.2024Ekonomi
Ekonomiye Fayda Endeksi ve Kadın Marka Tercih Endeksi ödülleri sahiplerini buldu
Ekonomiye Fayda Endeksi ve Kadın Marka Tercih Endeksi ödülleri sahiplerini buldu Türkiye İtibar Akademisi ve İstanbul Kent Üniversitesi iş birliği ile gerçekleştirilen “Ekonomiye Fayda Endeksi Ödül Töreni” ve “Kadın Marka Tercih Endeksi Ödül Töreni” İstanbul Kent Üniversitesi’nde düzenlendi.
2.12.2023Video
Ekonomiye Fayda Endeksi ve Kadın Marka Tercih Endeksi ödülleri sahiplerini buldu
Ekonomiye Fayda Endeksi ve Kadın Marka Tercih Endeksi ödülleri sahiplerini buldu Türkiye İtibar Akademisi ve İstanbul Kent Üniversitesi iş birliği ile gerçekleştirilen “Ekonomiye Fayda Endeksi Ödül Töreni” ve “Kadın Marka Tercih Endeksi Ödül Töreni” İstanbul Kent Üniversitesi’nde düzenlendi.
2.12.2023Ekonomi
‘Müşteri Memnuniyeti’nde lider markalar belli oldu
‘Müşteri Memnuniyeti’nde lider markalar belli olduTürkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl ikincisi açıklanan Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin sonuçları belli oldu. Beykoz Üniversitesi iş birliği ile gerçekleştirilen endekste bu yıl 66 farklı sektörden marka yer aldı.
19.07.2023Kurumsal
Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın sonuçları açıklandı
Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın sonuçları açıklandıBeykoz Üniversitesi ve İtibar Akademisi iş birliği ile gerçekleştirilen Türkiye’nin en itibarlı kurum ve markalarının belirlendiği Türkiye İtibar Endeksi Araştırması'nın sonuçları açıklandı. Bu yıl 12’ncisi düzenlenen Türkiye İtibar Endeksi Ödül Töreni ile 66 kategoride markalar ödüllendirildi.
10.05.2023Video
Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın sonuçları açıklandı
Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın sonuçları açıklandıBeykoz Üniversitesi ve İtibar Akademisi iş birliği ile gerçekleştirilen Türkiye’nin en itibarlı kurum ve markalarının belirlendiği Türkiye İtibar Endeksi Araştırması'nın sonuçları açıklandı. Bu yıl 12’ncisi düzenlenen Türkiye İtibar Endeksi Ödül Töreni ile 66 kategoride markalar ödüllendirildi.
10.05.2023Kurumsal
Z kuşağının marka tercihleri belli oldu
Z kuşağının marka tercihleri belli olduGenç nüfusun zihninde en çok yer edinen markaların belirlendiği araştırma Gençlik Endeksi G-250 sonuçları açıklandı. Beykoz Üniversitesi ve Türkiye İtibar Akademisi (TİA) tarafından bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilen araştırma, Türkiye’de yaşayan 18-24 yaş grubunun marka tercihlerini ortaya koydu. Buna göre, gençlerin teknolojiyi iyi kullanan ve kendileri ile iletişim kurabilen markalara güvendiği belirlendi.
6.04.2023Ekonomi
Türkiye’nin ‘En İtibarlı Markaları’ belli oldu
Türkiye’nin ‘En İtibarlı Markaları’ belli olduTürkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl 12’ncisi gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması sonuçları açıklandı. Türkiye İstatistik Kurumu’nun “Türkiye Örneklemi” olarak kabul ettiği 26 bölge ve 72 ilde 15 Aralık 2022-15 Ocak 2023 tarihleri arasında yaklaşık 15 bin kişi ile gerçekleştirilen araştırmada; ana ve alt sektörleri ile toplam 66 farklı sektördeki markaların itibar derecelendirmesi yapıldı ve Türkiye’nin itibarlı markaları belirlendi.
1.02.2023Gündem
Yerli katma değer üretiminde lider 100 marka belirlendi
Yerli katma değer üretiminde lider 100 marka belirlendi Beykoz Üniversitesi’nin akademik desteğiyle Türkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl 2’ncisi gerçekleştirilen Katma Değer Endeksi (KENDEKS) Araştırması sonuçları açıklandı. KENDEKS kapsamında 590 şirketin sahip oldukları ve 2021 yılında gerçekleştirdikleri patent, marka ve endüstriyel tasarım başvuruları ile 2021’e ilişkin ilan ettikleri ihracat ve dönemsel kâr verileri baz alınarak fikri mülkiyetlerinin finansal sonuçlarına olan etkisi değerlendirildi. Buna göre şirketler, ‘imalat’ ve ‘hizmet’ başlıkları altında iki farklı kategoride derecelendirildiler.
13.12.2022Gündem
Türkiye’nin elmas, platin ve altın markaları ödüllerini aldı
Türkiye’nin elmas, platin ve altın markaları ödüllerini aldıTürkiye İtibar Akademisi tarafından Beykoz Üniversitesi iş birliği ile açıklanan Ekonomiye Fayda Endeksi (EFE) sonuçlarına göre Elmas, Platin ve Altın kategorilerde yer alan markalara üniversitenin Kavacık Yerleşkesi Konferans Salonu’nda gerçekleşen ödül töreni ile sertifikaları verildi.
10.11.2022Ekonomi
“Türk ekonomisine en çok fayda sağlayan 30 şirketten biriyiz”
“Türk ekonomisine en çok fayda sağlayan 30 şirketten biriyiz”Yurtiçi Kargo Genel Müdürü Fatih Önyol, hayata geçirilen yatırımlar ve nitelikli insan gücü sayesinde Yurtiçi Kargo’nun Türk ekonomisine en çok fayda sağlayan 30 şirketten biri ilan edildiğini açıkladı.
5.10.2022Ekonomi
“Türk ekonomisine en çok fayda sağlayan 30 şirketten biriyiz”
“Türk ekonomisine en çok fayda sağlayan 30 şirketten biriyiz”Yurtiçi Kargo Genel Müdürü Fatih Önyol, hayata geçirilen yatırımlar ve nitelikli insan gücü sayesinde Yurtiçi Kargo’nun Türk ekonomisine en çok fayda sağlayan 30 şirketten biri ilan edildiğini açıkladı.
5.10.2022Ekonomi
Kargo sektörünün müşteri memnuniyet düzeyi en yüksek markası seçildi
Kargo sektörünün müşteri memnuniyet düzeyi en yüksek markası seçildi Türkiye İtibar Akademisi ve Beykoz Üniversitesi tarafından gerçekleştirilen Müşteri Memnuniyet Araştırması’nın sonuçları açıklandı. 12 bin kişinin katıldığı araştırmanın sonuçlarına göre Yurtiçi Kargo, kargo sektörünün müşteri memnuniyet düzeyi en yüksek markası seçildi.
22.08.2022Kurumsal
Gençlik Endeksi’nde en güvenilir kargo şirketi belli oldu
Gençlik Endeksi’nde en güvenilir kargo şirketi belli olduBeykoz Üniversitesi ve Türkiye İtibar Akademisi (TİA) tarafından bu yıl ikincisi gerçekleştirilen Gençlik Endeksi’nin sonuçları açıklandı. Buna göre genç nüfusun zihninde ve gönlünde en çok yer edinen markalar belirlendi ve G250 araştırmasında gençlerin en güvendiği kargo markası Yurtiçi Kargo oldu.
7.06.2022Gündem
Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın sonuçları açıklandı
Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın sonuçları açıklandıBeykoz Üniversitesi ve İtibar Akademisi iş birliği ile gerçekleştirilen, Türkiye’nin en itibarlı şirketlerinin belirlendiği Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın sonuçları açıklandı. Bu yıl 11’incisi düzenlenen Türkiye İtibar Endeksi Ödül Töreni ile 40 kategoride markalar ödüllendirildi.
28.04.2022Ekonomi

Benzer Haber Etiketleri

markaTürkiye İtibar Akademisiödülitibarekonomi

Türkiye İtibar Akademisi ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.