Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

ABD Dışişleri Bakanı Rubio, Katar'da

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, Doha’da Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile Başbakan ve Dışişleri Bakanı Muhammed bin Abdurrahman Al Sani ile bir araya geldi.

ABONE OL
KATAR, (DHA) -

ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İsrail’in ardından Katar’ın başkenti Doha’da temaslarda bulunuyor. Rubio, sosyal medya hesabından ziyaretine ilişkin yaptığı paylaşımda, “Bugün Doha'da Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ve Başbakan ve Dışişleri Bakanı Muhammed bin Abdurrahman Al Sani ile bir araya geldik. ABD-Katar arasındaki kalıcı güvenlik ortaklığını ve daha istikrarlı bir bölgeye olan ortak bağlılığımızı teyit ettik. Kendilerine, Katar'ın İsrail ile Hamas arasında bir barış anlaşmasına varılması ve rehinelerin ülkelerine getirilmesi için sürdürdükleri ara buluculuk çabaları için teşekkür ettim” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Bakanlar Kurum ve Bayraktar, Londra'da AK Parti teşkilatıyla bir araya geldi
  2. TBMM Başkanı Kurtulmuş, Azerbaycan'da
  3. Bakanlar Kurum ve Bayraktar, Londra'da BM Genel Sekreteri Guterres ile görüştü
  4. İsrail'in Lübnan'a düzenlediği saldırılarda can kaybı 4 bin 192'ye yükseldi
  5. Bakan Kurum, Londra’da Enerji Dönüşümü Diyaloğu Toplantısı’na katıldı
  6. Bakan Bayraktar: Ortak geleceğe liderlik etmeye ve iş birliğine hazırız
  7. Trump: İran en üst düzey nükleer denetimleri kabul etti, Hürmüz Boğazı açık kalacak
  8. Bakan Uraloğlu, Belçika'da
  9. İran heyeti Umman'da: Kalibaf ve Arakçi, Sultan Heysem Bin Tarık ile görüştü
  10. Litvanya Başbakanı Ruginiene istifa etti

© Copyright 2026

DHA