Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

ABD’de katil eşek arısı tehdidi sona erdi

ABD Tarım Bakanlığı, kuzey dev eşek arısının (katil eşek arısı) ülkedeki varlığının tamamen sona erdiğini açıkladı. Açıklamada, türün tarıma ciddi bir tehdit oluşturduğuna dikkat çekildi.

ABONE OL
ABD, (DHA)

ABD'nin Washington eyaletinde ilk kez 2019'da tespit edilen ve yerel arı popülasyonları için büyük bir tehlike oluşturan katil eşek arısının, üç yıldır tespit edilmemesi üzerine ABD'de tamamen yok edildiği açıklandı. Yetkililer, halkın bildirimlerinin ve çok yönlü iş birliğinin bu başarıdaki rolüne dikkat çekerek, katil eşek arısının, bir arı kolonisini 90 dakikada yok edebilme kapasitesine sahip olduğunu belirtti.

Gelecekteki tehditleri önlemek için izleme çalışmalarının süreceği bilgisini de paylaşan yetkililer, 2025'e kadar çeşitli bölgelerde tuzaklar yerleştirilmeye devam edileceğini aktardı

Diğer Haberler

  1. Hindistan Başbakanı Modi, Çin Dışişleri Bakanı Wang’ı kabul etti
  2. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İSİPAB Konferansı'nda aile fotoğrafı çekimine katıldı
  3. Fransa, tarihinin en sıcak gününü geçirdi
  4. Trump, petroldeki düşüşün pompa fiyatlarına yansıtılmamasına tepki gösterdi
  5. Putin: Ukrayna ile İstanbul'da yapılan barış görüşmeleri temelinde yeniden masaya oturmaya hazırız
  6. DSÖ: KDC'deki Ebola salgınında 267 kişi hayatını kaybetti
  7. Trump: IAEA denetçileri uygun zamanda İran'da göreve başlayacak
  8. İsrail-Lübnan görüşmelerinin ilk günü sona erdi
  9. ABD Senatosu, İran'a karşı askeri harekatı engellemeyi amaçlayan savaş yetkileri tasarısını onayladı
  10. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: Hürmüz Boğazı'nda geçiş ücreti talep edilemez

© Copyright 2026

DHA