Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

ABD'de orman yangınlarında 120'den fazla ev yandı

ABD'nin Georgia eyaletinde çıkan orman yangınlarında 120'den fazla evin kullanılamaz hale geldiği bildirildi.

ABONE OL
ABD, (DHA)

ABD’nin Georgia eyaletinde çıkan iki büyük orman yangınında 120’den fazla ev kullanılamaz hale geldi. Yetkililer, eyaletin güneydoğusunda devam eden yangının 38 kilometrekarelik alanı etkilediğini belirterek, en az 87 evin kullanılamaz hale geldiğini açıkladı.

Florida eyaleti sınırı yakınlarında kaynak çalışması sırasında sıçrayan kıvılcımların neden olduğu ikinci bir yangında ise yaklaşık 121 kilometrekarelik alanın etkilendiği kaydedildi. Eyalet genelinde 150'den fazla orman yangınıyla mücadele edildiğini aktaran yetkililer, bölgedeki en az 35 evin kül olduğunu ifade etti.

Diğer Haberler

  1. Bakanlar Kurum ve Bayraktar, Londra'da AK Parti teşkilatıyla bir araya geldi
  2. TBMM Başkanı Kurtulmuş, Azerbaycan'da
  3. Bakanlar Kurum ve Bayraktar, Londra'da BM Genel Sekreteri Guterres ile görüştü
  4. İsrail'in Lübnan'a düzenlediği saldırılarda can kaybı 4 bin 192'ye yükseldi
  5. Bakan Kurum, Londra’da Enerji Dönüşümü Diyaloğu Toplantısı’na katıldı
  6. Bakan Bayraktar: Ortak geleceğe liderlik etmeye ve iş birliğine hazırız
  7. Trump: İran en üst düzey nükleer denetimleri kabul etti, Hürmüz Boğazı açık kalacak
  8. Bakan Uraloğlu, Belçika'da
  9. İran heyeti Umman'da: Kalibaf ve Arakçi, Sultan Heysem Bin Tarık ile görüştü
  10. Litvanya Başbakanı Ruginiene istifa etti

© Copyright 2026

DHA