Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

ABD'nin New Orleans kentinde olağanüstü hal ilan edildi

ABD'nin New Orleans kentinde olağanüstü hal ilan edildiği bildirildi.

ABONE OL
ABD, (DHA) -

Louisiana Eyalet Valisi Jeff Landry, konuya ilişkin basın toplantısı düzenledi. Landry, New Orleans'ta gerçekleşen saldırının ardından federal, eyalet ve yerel ortakların şehri tekrar güvenli hale getirmesini sağlamak için olağanüstü hal ilan ettiğini duyurdu.

Landry, şehrin güvenliğinin kendisi için büyük önem taşıdığını belirterek, olağanüstü hal ilanı çerçevesinde askeri polisin de devreye sokulduğunu ifade etti.

 

Diğer Haberler

  1. Bakanlar Kurum ve Bayraktar, Londra'da AK Parti teşkilatıyla bir araya geldi
  2. TBMM Başkanı Kurtulmuş, Azerbaycan'da
  3. Bakanlar Kurum ve Bayraktar, Londra'da BM Genel Sekreteri Guterres ile görüştü
  4. İsrail'in Lübnan'a düzenlediği saldırılarda can kaybı 4 bin 192'ye yükseldi
  5. Bakan Kurum, Londra’da Enerji Dönüşümü Diyaloğu Toplantısı’na katıldı
  6. Bakan Bayraktar: Ortak geleceğe liderlik etmeye ve iş birliğine hazırız
  7. Trump: İran en üst düzey nükleer denetimleri kabul etti, Hürmüz Boğazı açık kalacak
  8. Bakan Uraloğlu, Belçika'da
  9. İran heyeti Umman'da: Kalibaf ve Arakçi, Sultan Heysem Bin Tarık ile görüştü
  10. Litvanya Başbakanı Ruginiene istifa etti

© Copyright 2026

DHA