Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

ABD'nin Texas ve Minnesota eyaletlerindeki ICE karşıtı protestolarda 18 kişi gözaltına alındı

ABD'nin Texas ve Minnesota eyaletlerinde Göçmenlik ve Gümrük Muhafaza görevlilerinin uygulamalarını protesto eden 18 kişinin gözaltına alındığı bildirildi.

ABONE OL
ABD, (DHA) -

ABD Adalet Bakanı Pam Bondi, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, Minnesota'daki Göçmenlik ve Gümrük Muhafaza (ICE) karşıtı protestolarda 16 göstericinin gözaltına alındığını belirtti. Bondi, daha fazla gözaltı olmasını beklediklerini kaydederek, “Daha önce söyledim, bir kez daha söylüyorum. Hiçbir şey, ABD Başkanı Donald Trump ve Adalet Bakanlığı'nı kanunları uygulamaktan alıkoymayacak” ifadelerini kullandı.

 

ABD basını, Texas eyaletinde ise polislerin, en az iki göstericiyi gözaltına aldığı, diğer göstericilere göz yaşartıcı spreylerle müdahale ettiğini duyurdu.

Diğer Haberler

  1. Bakanlar Kurum ve Bayraktar, Londra'da AK Parti teşkilatıyla bir araya geldi
  2. TBMM Başkanı Kurtulmuş, Azerbaycan'da
  3. Bakanlar Kurum ve Bayraktar, Londra'da BM Genel Sekreteri Guterres ile görüştü
  4. İsrail'in Lübnan'a düzenlediği saldırılarda can kaybı 4 bin 192'ye yükseldi
  5. Bakan Kurum, Londra’da Enerji Dönüşümü Diyaloğu Toplantısı’na katıldı
  6. Bakan Bayraktar: Ortak geleceğe liderlik etmeye ve iş birliğine hazırız
  7. Trump: İran en üst düzey nükleer denetimleri kabul etti, Hürmüz Boğazı açık kalacak
  8. Bakan Uraloğlu, Belçika'da
  9. İran heyeti Umman'da: Kalibaf ve Arakçi, Sultan Heysem Bin Tarık ile görüştü
  10. Litvanya Başbakanı Ruginiene istifa etti

© Copyright 2026

DHA