Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bağdat'ta saldırı düzenlenen ABD üssünde yangın çıktı

Irak'ın başkenti Bağdat'ta saldırı düzenlenen ABD askeri üssünde yangın çıktığı bildirildi.

ABONE OL
IRAK, (DHA)

Irak basını, Uluslararası Bağdat Havalimanı'ndaki Victoria Askeri Üssü’ne saldırı düzenlendiğini duyurdu. Irak’ta, İran’a yakınlığıyla bilinen Ashab el-Kehif'ten yapılan açıklamada, “Amerikan işgaline ait Victoria Üssü'nün, başkent Bağdat'ta insansız hava araçlarıyla (İHA) hedef alındığını üstleniyoruz” ifadeleri kullanıldı.

Irak'taki ABD hedeflerine yönelik saldırıların artacağı kaydedilen açıklamada, sivillere, ‘ABD güçlerinin ve iş birlikçilerinin’ bulunduğu yerlerden uzak durma çağrısı yapıldı.

Diğer Haberler

  1. Çin'den 'ABD-İran müzakereleri'ne destek açıklaması
  2. Bakan Kurum, İngiltere'de
  3. Pakistan Başbakanı Şerif: İran-ABD görüşmeleri başarıyla sonuçlandı
  4. Rusya: Son 24 saatte Moskova yakınlarında Ukrayna'ya ait 84 İHA'yı vurduk
  5. Lübnan Cumhurbaşkanı Avn, ABD ve Katarlı yetkililerle görüştü
  6. İran heyeti İsviçre'den ayrıldı
  7. İngiltere Başbakanı Keir Starmer istifa etti
  8. Filipinler'de liseye düzenlenen silahlı saldırıda 3 öğrenci hayatını kaybetti
  9. Fransa'da aşırı sıcak hava nedeniyle bugün 845 okul kapalı olacak
  10. Suriye Cumhurbaşkanı Şara'dan 'Lübnan' açıklaması

© Copyright 2026

DHA