Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Bayraktar: 4,8 milyar metreküplük LNG alım anlaşması imzaladık

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, BOTAŞ ile BP arasında imzalanan anlaşma kapsamında toplamda 4,8 milyar metreküp LNG'nin Türkiye'ye teslim edileceğini duyurdu.

ABONE OL
İTALYA, (DHA)

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Gastech marjında milli şirketimiz BOTAŞ ile BP arasında 3 yıl süreyle geçerli olacak bir LNG alım anlaşması imzaladık. Anlaşma kapsamında yıllık yaklaşık 1,6 milyar metreküp, toplamda ise 4,8 milyar metreküp LNG ülkemize teslim edilecek. Bu iş birliği özellikle kış aylarında arz güvenliğimizin temini, kaynak çeşitliliğinin artırılması ve ticari esnekliğin güçlendirilmesi açısından önem taşıyor. Anlaşmanın iki şirket ve ülkemiz için hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.

 

Diğer Haberler

  1. DSÖ: Avrupa'da yüksek sıcaklıklar nedeniyle 1300 kişi hayatını kaybetti
  2. Suudi Arabistan’da helikopter düştü: 14 ölü
  3. Fransa'da uçak kazası: 11 ölü
  4. Zelenskiy: Rusya’da iki petrol rafinerisine saldırı düzenlendi
  5. İsrail ordusu, Lübnan'ın güneyine hava saldırıları düzenledi
  6. İran Dışişleri Bakanı Arakçi’den ABD’ye çağrı
  7. ABD’de şiddetli yağışların yol açtığı selde 4 kişi hayatını kaybetti
  8. İsrail'in, Lübnan'a düzenlediği saldırılarda hayatını kaybedenlerin sayısı 4 bin 246'ya yükseldi
  9. Pakistan’da askeri karargaha silahlı saldırı: 3 ölü
  10. Sırbistan Cumhurbaşkanı Vucic: Birkaç hafta içinde istifa edeceğim

© Copyright 2026

DHA