Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Bayraktar, İtalya Çevre ve Enerji Güvenliği Bakanı Fratin ile bir araya geldi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Fransa’nın başkenti Paris’te katıldığı 2’nci Nükleer Enerji Zirvesi kapsamında, İtalya Çevre ve Enerji Güvenliği Bakanı Gilberto Pichetto Fratin ile görüştü.

ABONE OL
FRANSA, (DHA) -

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Nükleer Enerji Zirvesi marjında İtalya Çevre ve Enerji Güvenliği Bakanı Sayın Gilberto Pichetto Fratin ile Paris'te bir araya geldik. İtalya ile yenilenebilir enerji yatırımları, doğal gaz ve petrol alanındaki iş birliği imkanları ve özellikle üçüncü ülkelerde hayata geçireceğimiz ortak projeleri değerlendirdik” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. İtalya Dışişleri Bakanı Tajani: ABD'ye İran saldırılarında üslerimizi kullandırmadık
  2. Kalibaf'tan Trump'a 'dondurulmuş varlıklar' yanıtı
  3. ABD’de Türkiye Coşkusu
  4. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran ile yapıcı diyalog ve yeni anlaşmalar kurmayı amaçlıyoruz
  5. Venezuela Geçici Devlet Başkanı Rodriguez'den Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür
  6. Fransa'da Ebola vakasıyla temas ettiği düşünülen 5 kişi karantinaya alındı
  7. İtalya'da aşırı sıcaklar nedeniyle 5 kişi hayatını kaybetti
  8. Belçika'da aşırı sıcaklar nedeniyle kırmızı alarm verildi
  9. ABD Senatosu, İran'a yönelik askeri faaliyetleri sınırlandıracak tasarıyı reddetti
  10. Bakan Kurum, Londra'da Kral 3'üncü Charles'ın ev sahipliğindeki resepsiyona katıldı

© Copyright 2026

DHA