Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Bolat, DTÖ 14’üncü Bakanlar Konferansı'na katıldı

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Kamerun’un başkenti Yaounde’de düzenlenen Dünya Ticaret Örgütü 14’üncü Bakanlar Konferansı açılış oturumuna katıldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Kamerun’un başkenti Yaounde’de yapılan DTÖ Dünya Ticaret Örgütü 14’üncü Bakanlar Konferansı açılış oturumuna katılarak, Türkiye’nin kural bazlı uluslararası ticaret sisteminin devamına yönelik beklentilerini ifade ettik. Konuşmamızda; Türkiye’nin, gelişme yolundaki ülkelerin faydasına olacak çalışmalara ve ticaretin dengeli olarak geliştirilerek, küresel refahın yükseltilmesine dönük çabalara öncülük edeceğini ifade ettik. Bu sorumlulukla, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, Türkiye olarak, çok taraflı sistemin geleceği yönünde bir pozisyon belirleyerek, başta Afrika ülkeleri olmak üzere, en az gelişmiş ülkelerin önem verdiği ‘Yatırımların Kolaylaştırılması Anlaşması’nın önünü açmış bulunuyoruz. Türkiye’nin bu kapsamda Yaounde, Kamerun’da yapılan DTÖ-Dünya Ticaret Örgütü’nün açılış oturumunda yapmış olduğu konuşma, 166 üye ülke temsilcileri tarafından alkışlarla karşılanmıştır” ifadelerini kullandı.



Diğer Haberler

  1. Japonya'da 5.8 büyüklüğünde deprem
  2. Venezuela'daki depremlerde hayatını kaybedenlerin sayısı 235'e yükseldi
  3. Rusya: Batı Avrupa, Ukrayna'da barışın sağlanmasında en büyük engel
  4. İngiltere: ABD-İran mutabakatının ardından bir gemi ilk kez saldırıya uğradı
  5. Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Kanada’da
  6. İtalya Dışişleri Bakanı Tajani: ABD'ye İran saldırılarında üslerimizi kullandırmadık
  7. Kalibaf'tan Trump'a 'dondurulmuş varlıklar' yanıtı
  8. ABD’de Türkiye Coşkusu
  9. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran ile yapıcı diyalog ve yeni anlaşmalar kurmayı amaçlıyoruz
  10. Venezuela Geçici Devlet Başkanı Rodriguez'den Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür

© Copyright 2026

DHA