Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Uraloğlu, Mobil Dünya Kongresi’ne katıldı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Barselona’da düzenlenen Mobil Dünya Kongresi GSMA 2025’e (MWC25) katıldı.

ABONE OL
İSPANYA, (DHA) -

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İspanya’nın Barselona kentinde düzenlenen Mobil Dünya Kongresi GSMA 2025’e (MWC25) katıldı. Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Mobil teknolojilerin geleceğini şekillendiren Mobil Dünya Kongresi GSMA 2025 (MWC25) kapsamında Barcelona’dayız! Yeni nesil bağlantı teknolojileri, 5G ve ötesi iletişim altyapıları ve yapay zeka destekli dijital çözümlere dair en son gelişmeleri yerinde inceleyecek, ülkemizin dijitalleşme hamlelerini güçlendireceğiz. Huawei standında en yeni teknolojileri deneyimleyerek 5G, yapay zeka, bulut çözümleri ve dijital altyapılar gibi mobil dünyadaki yenilikleri inceledik. Bu teknolojilerin ülkemize transferi ve adaptasyonu için çalışacak, daha güçlü bir dijital Türkiye’yi birlikte inşa edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. İtalya Dışişleri Bakanı Tajani: ABD'ye İran saldırılarında üslerimizi kullandırmadık
  2. Kalibaf'tan Trump'a 'dondurulmuş varlıklar' yanıtı
  3. ABD’de Türkiye Coşkusu
  4. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran ile yapıcı diyalog ve yeni anlaşmalar kurmayı amaçlıyoruz
  5. Venezuela Geçici Devlet Başkanı Rodriguez'den Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür
  6. Fransa'da Ebola vakasıyla temas ettiği düşünülen 5 kişi karantinaya alındı
  7. İtalya'da aşırı sıcaklar nedeniyle 5 kişi hayatını kaybetti
  8. Belçika'da aşırı sıcaklar nedeniyle kırmızı alarm verildi
  9. ABD Senatosu, İran'a yönelik askeri faaliyetleri sınırlandıracak tasarıyı reddetti
  10. Bakan Kurum, Londra'da Kral 3'üncü Charles'ın ev sahipliğindeki resepsiyona katıldı

© Copyright 2026

DHA