Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Uraloğlu'nun Çin temasları devam ediyor

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Huawei’in 5G üretim tesisini ziyaret etti.

ABONE OL
ÇİN, (DHA) -

 

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Çin’deki temasları kapsamında Huawei’in 5G üretim tesisine ziyarette bulundu. Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Yeni nesil teknolojilerin yükseldiği bir merkezde, Huawei’in Dongguan’da bulunan 5G üretim tesisinde dijital altyapılar ve akıllı ulaşım sistemleri üzerine kapsamlı incelemelerde bulunduk. Ziyaret sırasında, Huawei Türkiye Genel Müdürü Kaya Shi ve ekibiyle verimli istişareler gerçekleştirdik. Türkiye olarak, ulaştırma ve iletişim altyapılarımızı yenilikçi teknolojilerle güçlendirmeye, uluslararası iş birliklerini derinleştirmeye kararlıyız” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. İtalya Dışişleri Bakanı Tajani: ABD'ye İran saldırılarında üslerimizi kullandırmadık
  2. Kalibaf'tan Trump'a 'dondurulmuş varlıklar' yanıtı
  3. ABD’de Türkiye Coşkusu
  4. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran ile yapıcı diyalog ve yeni anlaşmalar kurmayı amaçlıyoruz
  5. Venezuela Geçici Devlet Başkanı Rodriguez'den Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür
  6. Fransa'da Ebola vakasıyla temas ettiği düşünülen 5 kişi karantinaya alındı
  7. İtalya'da aşırı sıcaklar nedeniyle 5 kişi hayatını kaybetti
  8. Belçika'da aşırı sıcaklar nedeniyle kırmızı alarm verildi
  9. ABD Senatosu, İran'a yönelik askeri faaliyetleri sınırlandıracak tasarıyı reddetti
  10. Bakan Kurum, Londra'da Kral 3'üncü Charles'ın ev sahipliğindeki resepsiyona katıldı

© Copyright 2026

DHA