Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

CENTCOM: ABD bayraklı 2 ticari gemi Hürmüz Boğazı'ndan başarıyla geçti

ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı, 2 geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçişine yardım ettiğini bildirdi.

ABONE OL
ABD, (DHA) -

ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı’nın (CENTCOM), sanal medya hesabından, Hürmüz Boğazı'ndan geçen gemilere ilişkin bir açıklama yapıldı. Açıklamada, “ABD Donanması'na ait güdümlü füze destroyerleri, Özgürlük Projesi'ni desteklemek amacıyla Hürmüz Boğazı'ndan geçtikten sonra şu anda Arap Körfezi'nde faaliyet gösteriyor. Amerikan kuvvetleri, ticari gemilerin geçişini yeniden sağlamaya yönelik çabalara aktif destek veriyor. İlk adım olarak, ABD bayraklı 2 ticari gemi Hürmüz Boğazı'ndan başarıyla geçti ve yolculuklarına güvenli bir şekilde devam ediyor” ifadelerine yer verildi.

Diğer Haberler

  1. İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan, Pakistan’a resmi ziyarette bulunacak
  2. Pezeşkiyan: ABD ile yapılan müzakerelere taviz vermeden gittik
  3. ABD Başkan Yardımcısı Vance: Görüşmelerde önemli mesafe katettik
  4. Bakan Kurum, Londra’da düzenlenen ‘İklim İnovasyon Forumu'nda konuştu
  5. İngiltere'de aşırı sıcaklar nedeniyle kırmızı alarm verildi
  6. Çin'den 'ABD-İran müzakereleri'ne destek açıklaması
  7. Bakan Kurum, İngiltere'de
  8. Pakistan Başbakanı Şerif: İran-ABD görüşmeleri başarıyla sonuçlandı
  9. Rusya: Son 24 saatte Moskova yakınlarında Ukrayna'ya ait 84 İHA'yı vurduk
  10. Lübnan Cumhurbaşkanı Avn, ABD ve Katarlı yetkililerle görüştü

© Copyright 2026

DHA