Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

CENTCOM: İran, Hürmüz Boğazı'nda ABD savaş gemileri ile ticari gemilere saldırdı

ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı, İran'ın Hürmüz Boğazı'nda ABD savaş gemileri ile boğazdan geçen ticari gemilere saldırdığını açıkladı.

ABONE OL
ABD, (DHA)

ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı (CENTCOM) Komutanı Amiral Brad Cooper, Amerikan basınına Hürmüz Boğazı'ndaki son durumu değerlendirdi. Cooper, İran’ın Hürmüz Boğazı’nda seyreden bazı ABD savaş gemileri ile bunların refakatindeki ticari gemileri hedef aldığını söyledi. İran'ın, ABD ordusunun koruduğu gemilere çok sayıda seyir füzesi, insansız hava aracı (İHA) ve bazı deniz araçlarıyla saldırı düzenlediğini belirten Cooper, “Söz konusu tehditlerin tamamı bertaraf edildi. İran'ın saldırısına karşılık ABD ordusu, İran'a ait 6 botu vurarak batırdı” dedi.

Diğer Haberler

  1. İran heyeti Umman'da: Kalibaf ve Arakçi, Sultan Heysem Bin Tarık ile görüştü
  2. Litvanya Başbakanı Ruginiene istifa etti
  3. Çin yeni haberleşme teknolojisi uydusunu uzaya gönderdi
  4. Fransa'da aşırı sıcaklar nedeniyle 18 kişi hayatını kaybetti
  5. DSÖ Genel Direktörü Ghebreyesus: Hantavirüs salgınını bitirmeye yaklaşıyoruz
  6. Pezeşkiyan: ABD ile görüşmeler tarafların yükümlülüklere bağlığıyla etkili olabilecek
  7. ABD'de silahlı saldırı: 2 ölü
  8. ABD'de Sahil Güvenlik helikopteri, Alaska'da eğitim uçuşu sırasında düştü
  9. Kolombiya Cumhurbaşkanı Petro: Seçim sonuçları araştırılmalı
  10. İran Meclis Başkanı Kalibaf: Hürmüz Boğazı’nı İran yönetecek

© Copyright 2026

DHA