Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

CENTCOM: Saldırılarda 6 ABD askeri hayatını kaybetti

ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı, İran'a yönelik saldırılarda yaşamını yitiren Amerikan askerlerinin sayısının 6'ya yükseldiğini bildirdi.

ABONE OL
ABD, (DHA) -

 

ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı (CENTCOM) sanal medya hesabından ABD’nin askeri kayıplarına ilişkin yeni bir açıklama yaptı. Açıklamada, “2 Mart 16.00 itibarıyla 6 ABD askeri çatışmalarda hayatını kaybetti. ABD güçleri, İran'ın bölgedeki ilk saldırıları sırasında vurulan bir tesisten, daha önce kayıp olarak bildirilen iki askerin cesetlerini kısa süre önce çıkardı” ifadelerine yer verildi.

Diğer Haberler

  1. DSÖ: Avrupa'da yüksek sıcaklıklar nedeniyle 1300 kişi hayatını kaybetti
  2. Suudi Arabistan’da helikopter düştü: 14 ölü
  3. Fransa'da uçak kazası: 11 ölü
  4. Zelenskiy: Rusya’da iki petrol rafinerisine saldırı düzenlendi
  5. İsrail ordusu, Lübnan'ın güneyine hava saldırıları düzenledi
  6. İran Dışişleri Bakanı Arakçi’den ABD’ye çağrı
  7. ABD’de şiddetli yağışların yol açtığı selde 4 kişi hayatını kaybetti
  8. İsrail'in, Lübnan'a düzenlediği saldırılarda hayatını kaybedenlerin sayısı 4 bin 246'ya yükseldi
  9. Pakistan’da askeri karargaha silahlı saldırı: 3 ölü
  10. Sırbistan Cumhurbaşkanı Vucic: Birkaç hafta içinde istifa edeceğim

© Copyright 2026

DHA