Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, ‘Barış için Şarm El-Şeyh Zirvesi’ne katıldı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Mısır’ın Şarm El-Şeyh şehrinde düzenlenen ve Gazze’de varılan ateşkes mutabakatına ilişkin olarak toplanan ‘Barış için Şarm El-Şeyh Zirvesi’ne katıldı.

ABONE OL
MISIR, (DHA) -

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve ABD Başkanı Donald Trump'ın da aralarında bulunduğu 20 dünya liderinin katılımıyla Gazze'deki ateşkes anlaşmasına son şeklini vermek üzere Mısır'da 'Barış Zirvesi' düzenlendi. Zirvede, Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkanı Trump, Mısır Cumhurbaşkanı Sisi ve Katar Emiri Al-Sani Gazze için niyet beyanını imzaladı.

ABD Başkanı Trump, zirvenin açılışında yaptığı konuşmada, 'Gazze için kapsamlı bir belge imzalayacağız. Erdoğan'a teşekkür ediyorum. Erdoğan, çok uzun zamandan beri çok iyi bir dostum. En güçlü ordulardan biri Erdoğan'da' dedi.






Diğer Haberler

  1. İtalya Dışişleri Bakanı Tajani: ABD'ye İran saldırılarında üslerimizi kullandırmadık
  2. Kalibaf'tan Trump'a 'dondurulmuş varlıklar' yanıtı
  3. ABD’de Türkiye Coşkusu
  4. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran ile yapıcı diyalog ve yeni anlaşmalar kurmayı amaçlıyoruz
  5. Venezuela Geçici Devlet Başkanı Rodriguez'den Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür
  6. Fransa'da Ebola vakasıyla temas ettiği düşünülen 5 kişi karantinaya alındı
  7. İtalya'da aşırı sıcaklar nedeniyle 5 kişi hayatını kaybetti
  8. Belçika'da aşırı sıcaklar nedeniyle kırmızı alarm verildi
  9. ABD Senatosu, İran'a yönelik askeri faaliyetleri sınırlandıracak tasarıyı reddetti
  10. Bakan Kurum, Londra'da Kral 3'üncü Charles'ın ev sahipliğindeki resepsiyona katıldı

© Copyright 2026

DHA