Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Danimarka Dışişleri Bakanı Rasmussen’den Grönland açıklaması

Danimarka Dışişleri Bakanı Lars Lokke Rasmussen, ABD'nin Grönland'ın sahibi olmayacağını bildirdi.

ABONE OL
DANİMARKA, (DHA) -

 

Danimarka Dışişleri Bakanı Lars Lokke Rasmussen, ABD Başkanı Donald Trump'ın, NATO Genel Sekreteri Mark Rutte ile Grönland konusunda bir ‘anlaşma çerçevesi’ oluşturduklarını duyurmasının ardından Danimarka basınına açıklamada bulundu. Rasmussen, Rutte ile kısa bir görüşme yapabildiğini söyleyerek, “İyi bir görüşme yapmışlar. Danimarka'yı da yakından ilgilendiren Arktik'teki güvenlik durumu ele alınmış. Bu anlamda gün, başladığından daha iyi bitiyor” ifadelerini kullandı.

ABD'nin Grönland'ı alamayacağını belirten Rasmussen, “ABD'nin Grönland'ın sahibi olması söz konusu olmayacak. Bu kırmızı çizgimiz” dedi.

Diğer Haberler

  1. DSÖ: Avrupa'da yüksek sıcaklıklar nedeniyle 1300 kişi hayatını kaybetti
  2. Suudi Arabistan’da helikopter düştü: 14 ölü
  3. Fransa'da uçak kazası: 11 ölü
  4. Zelenskiy: Rusya’da iki petrol rafinerisine saldırı düzenlendi
  5. İsrail ordusu, Lübnan'ın güneyine hava saldırıları düzenledi
  6. İran Dışişleri Bakanı Arakçi’den ABD’ye çağrı
  7. ABD’de şiddetli yağışların yol açtığı selde 4 kişi hayatını kaybetti
  8. İsrail'in, Lübnan'a düzenlediği saldırılarda hayatını kaybedenlerin sayısı 4 bin 246'ya yükseldi
  9. Pakistan’da askeri karargaha silahlı saldırı: 3 ölü
  10. Sırbistan Cumhurbaşkanı Vucic: Birkaç hafta içinde istifa edeceğim

© Copyright 2026

DHA