Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Göllerdeki oksijen seviyesi düşüyor

Yeni bir araştırma, Dünya’daki göllerde oksijen seviyelerinin hızla azaldığını ortaya koydu.

ABONE OL
ÇİN, (DHA) -

Çalışmada, benzer bir düşüşün nehirler ve denizlerde de gözlemlendiği belirtilirken, bazı göllerin okyanuslara kıyasla dokuz kat daha hızlı oksijen kaybettiği tespit edildi. Verilere göre, 1980 ile 2017 yılları arasında göllerin yüzey sularındaki oksijen seviyesinde yüzde 5,5 derin sularında ise yüzde 18,6 oranında azalma yaşandı. Araştırmada, bu küresel oksijen kaybına yol açan farklı mekanizmaların etkileri ayrıntılı olarak incelendi.

Diğer Haberler

  1. DSÖ: Avrupa'da yüksek sıcaklıklar nedeniyle 1300 kişi hayatını kaybetti
  2. Suudi Arabistan’da helikopter düştü: 14 ölü
  3. Fransa'da uçak kazası: 11 ölü
  4. Zelenskiy: Rusya’da iki petrol rafinerisine saldırı düzenlendi
  5. İsrail ordusu, Lübnan'ın güneyine hava saldırıları düzenledi
  6. İran Dışişleri Bakanı Arakçi’den ABD’ye çağrı
  7. ABD’de şiddetli yağışların yol açtığı selde 4 kişi hayatını kaybetti
  8. İsrail'in, Lübnan'a düzenlediği saldırılarda hayatını kaybedenlerin sayısı 4 bin 246'ya yükseldi
  9. Pakistan’da askeri karargaha silahlı saldırı: 3 ölü
  10. Sırbistan Cumhurbaşkanı Vucic: Birkaç hafta içinde istifa edeceğim

© Copyright 2026

DHA