Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İran ile IAEA, Viyana'da yeni işbirliği modeli için görüşecek

İran ile Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı yetkililerinin Viyana'da yeni iş birliği modelini belirlemek için uzmanlar düzeyinde bir araya geleceği bildirildi.

ABONE OL
İRAN, (DHA) -

 

İran'ın Birleşmiş Milletler (BM) Viyana Ofisi nezdindeki Daimi Temsilcisi Rıza Necefi, Tahran heyeti ile Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı (IAEA) yetkilileri arasında bugün bir görüşme yapılacağını açıkladı. Necefi, görüşmenin, Meclis tarafından onaylanan ve IAEA ile iş birliğini geçici olarak durdurmayı öngören yasa çerçevesinde yeni koşullar altındaki iş birliğinin tanımlanması amacıyla yapılacağını kaydetti. Necefi, "Bu görüşmeler, İran ile Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı arasındaki 'yeni iş birliği modelini' belirleyecek ve uzmanlar düzeyinde gerçekleştirilecek" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Bakan Kurum: Türkiye son 20 yılda yenilenebilir enerji kapasitesini önemli ölçüde artırdı
  2. Bakan Bayraktar: 2035’e kadar iletim ve dağıtım altyapımıza 80 milyar dolarlık dev bir yatırım planı yürütüyoruz
  3. IAEA: İran'daki nükleer tesisler ajans müfettişleri tarafından denetlenecek
  4. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İSİPAB 20’nci Konferansı’nda konuştu
  5. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İran Meclis Başkanı Kalibaf ile görüştü
  6. Fransa ilk Ebola vakasını açıkladı
  7. ABD Dışişleri Bakanı Rubio, BAE’de
  8. Çin: Orta Doğu’da barışın tesisi için gösterilen çabayı destekliyoruz
  9. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İSİPAB Konferansı'na katıldı
  10. Hindistan Başbakanı Modi, Çin Dışişleri Bakanı Wang’ı kabul etti

© Copyright 2026

DHA