Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İran'da patlamanın gerçekleştiği limanda yeniden yangın çıktı

İran'ın Bender Abbas kentindeki Şehid Recai Limanı'nda yeniden yangın çıktığı bildirildi.

ABONE OL
İRAN, (DHA)

İran'ın Hürmüzgan eyaletine bağlı Bender Abbas kentinde 26 Nisan'da patlama sonucu yangın çıkan Şehid Recai Limanı'nda konteynerler taşınırken yeniden yangın çıktığı açıklandı. Yetkililer, yangının kısa sürede kontrol altına alındığını belirtti.

Diğer Haberler

  1. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İSİPAB 20’nci Konferansı’nda konuştu
  2. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İran Meclis Başkanı Kalibaf ile görüştü
  3. Fransa ilk Ebola vakasını açıkladı
  4. ABD Dışişleri Bakanı Rubio, BAE’de
  5. Çin: Orta Doğu’da barışın tesisi için gösterilen çabayı destekliyoruz
  6. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İSİPAB Konferansı'na katıldı
  7. Hindistan Başbakanı Modi, Çin Dışişleri Bakanı Wang’ı kabul etti
  8. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İSİPAB Konferansı'nda aile fotoğrafı çekimine katıldı
  9. Fransa, tarihinin en sıcak gününü geçirdi
  10. Trump, petroldeki düşüşün pompa fiyatlarına yansıtılmamasına tepki gösterdi

© Copyright 2026

DHA