Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Katar Emiri Al Sani ile Trump, telefonda görüştü

Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile ABD Başkanı Donald Trump, yaptıkları telefon görüşmesinde, bölgesel barış ve güvenliği güçlendirmeye yönelik adımları ele aldı.

ABONE OL
KATAR, (DHA)

Katar Emirlik Divanı’ndan yapılan yazılı açıklamada, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile ABD Başkanı Donald Trump’ın telefonda görüştüğü bildirildi. Görüşmede iki tarafın, bölgesel barış ve güvenliği güçlendirmeye yönelik uluslararası çabalar başta olmak üzere, bölgesel ve uluslararası gelişmeler hakkında görüş alışverişinde bulunduğu kaydedildi. Açıklamada, görüşmede ayrıca ortak çıkarlar konusunda koordinasyon ile istişarenin öneminin vurgulandığı ve iki ülke arasındaki ilişkileri geliştirmenin yollarının konuşulduğu belirtildi.

Diğer Haberler

  1. Zelenskiy’den Rusya'ya karşı 40 günlük operasyon talimatı
  2. Japonya'da 5.8 büyüklüğünde deprem
  3. Venezuela'daki depremlerde hayatını kaybedenlerin sayısı 235'e yükseldi
  4. Rusya: Batı Avrupa, Ukrayna'da barışın sağlanmasında en büyük engel
  5. İngiltere: ABD-İran mutabakatının ardından bir gemi ilk kez saldırıya uğradı
  6. Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Kanada’da
  7. İtalya Dışişleri Bakanı Tajani: ABD'ye İran saldırılarında üslerimizi kullandırmadık
  8. Kalibaf'tan Trump'a 'dondurulmuş varlıklar' yanıtı
  9. ABD’de Türkiye Coşkusu
  10. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran ile yapıcı diyalog ve yeni anlaşmalar kurmayı amaçlıyoruz

© Copyright 2026

DHA