Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kolombiya Cumhurbaşkanı Petro, Beyaz Saray'da Trump ile görüşecek

Kolombiya Cumhurbaşkanı Gustavo Petro'nun, şubat ayında ABD Başkanı Donald Trump ile bir araya geleceği bildirildi.

ABONE OL
KOLOMBİYA, (DHA)

Kolombiya Cumhurbaşkanı Gustavo Petro, kabine toplantısında yaptığı açıklamada, ABD Başkanı Donald Trump ile 3 Şubat’ta Beyaz Saray'da görüşeceğini duyurdu. Petro, görüşmenin ana maddesinin uyuşturucu kaçakçılığıyla mücadele olacağını belirtti.

Diğer Haberler

  1. İtalya Dışişleri Bakanı Tajani: ABD'ye İran saldırılarında üslerimizi kullandırmadık
  2. Kalibaf'tan Trump'a 'dondurulmuş varlıklar' yanıtı
  3. ABD’de Türkiye Coşkusu
  4. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran ile yapıcı diyalog ve yeni anlaşmalar kurmayı amaçlıyoruz
  5. Venezuela Geçici Devlet Başkanı Rodriguez'den Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür
  6. Fransa'da Ebola vakasıyla temas ettiği düşünülen 5 kişi karantinaya alındı
  7. İtalya'da aşırı sıcaklar nedeniyle 5 kişi hayatını kaybetti
  8. Belçika'da aşırı sıcaklar nedeniyle kırmızı alarm verildi
  9. ABD Senatosu, İran'a yönelik askeri faaliyetleri sınırlandıracak tasarıyı reddetti
  10. Bakan Kurum, Londra'da Kral 3'üncü Charles'ın ev sahipliğindeki resepsiyona katıldı

© Copyright 2026

DHA