Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kolombiya'da madende göçük altında kalan 7 işçinin cansız bedenine ulaşıldı

Kolombiya’da 12 Eylül'de altın madeninde meydana gelen göçüğün altında kalan 7 madencinin cansız bedenine ulaşıldı.

ABONE OL
KOLOMBİYA, (DHA) -

Kolombiya’nın Cauca bölgesine bağlı Santander de Quilichao’daki bir altın madeninde 12 Eylül’de göçük meydana geldi. Göçüğün ardından başlatılan arama kurtarma çalışmalarının 9'uncu gününde 7 madencinin cansız bedenine ulaşıldığı bildirildi.

Yetkililer, ilk belirlemeler göre, madencilerin oksijen yetersizliği sebebiyle yaşamını yitirdiklerini duyurdu.

Kolombiya Ulusal Madencilik Ajansı verilerine göre, 2024’te maden kazaları nedeniyle 124 kişi hayatını kaybetti. Bu yılın temmuz ayı itibarıyla ise yaşamını yitirenlerin sayısının 65'e ulaştığı kaydedildi.

Diğer Haberler

  1. Hindistan Başbakanı Modi, Çin Dışişleri Bakanı Wang’ı kabul etti
  2. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İSİPAB Konferansı'nda aile fotoğrafı çekimine katıldı
  3. Fransa, tarihinin en sıcak gününü geçirdi
  4. Trump, petroldeki düşüşün pompa fiyatlarına yansıtılmamasına tepki gösterdi
  5. Putin: Ukrayna ile İstanbul'da yapılan barış görüşmeleri temelinde yeniden masaya oturmaya hazırız
  6. DSÖ: KDC'deki Ebola salgınında 267 kişi hayatını kaybetti
  7. Trump: IAEA denetçileri uygun zamanda İran'da göreve başlayacak
  8. İsrail-Lübnan görüşmelerinin ilk günü sona erdi
  9. ABD Senatosu, İran'a karşı askeri harekatı engellemeyi amaçlayan savaş yetkileri tasarısını onayladı
  10. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: Hürmüz Boğazı'nda geçiş ücreti talep edilemez

© Copyright 2026

DHA