Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kongo'da 50 su aygırı şarbondan zehirlendi

Kongo’nun doğusundaki Virunga Milli Parkı’nda en az 50 su aygırı ve çok sayıda büyük hayvanın şarbon zehirlenmesi sonucu öldüğü bildirildi.

ABONE OL
KONGO, (DHA)

Virunga Milli Parkı Müdürü Emmanuel De Merode bugün yaptığı açıklamada, Kongo'daki parkta en az 50 su aygırı ve diğer büyük hayvanların şarbon zehirlenmesi sonucu öldüğünü belirterek, Afrika'nın en büyük göllerinden birini besleyen nehir boyunca yüzerken görüldüğünü söyledi. Yapılan testler şarbon zehirlenmesini doğrularken, zehirlenmenin kesin nedeninin henüz belirlenemediği ve olayla ilgili detaylı incelemelerin sürdüğü kaydedildi.

Diğer Haberler

  1. ABD Başkan Yardımcısı Vance, Trump'ın ‘derin devlet’ tarafından hedef alındığını iddia etti
  2. Filipinler'de 6.5 büyüklüğünde deprem
  3. Japonya Başbakanı Takaichi, IAEA Başkanı Grossi ile görüştü
  4. Kongo Demokratik Cumhuriyeti'ndeki Ebola salgınında hayatını kaybedenlerin sayısı 304'e yükseldi
  5. İngiltere Kralı 3’üncü Charles, 12,9 milyon sterlin vergi ödediğini açıkladı
  6. Güney Kore'ye ait 8 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçti
  7. İran'dan komşu ülkelere İsrail uyarısı
  8. Kanada'da yangın söndürme uçağı düştü: 3 ölü
  9. Rusya: Ukrayna'ya ait 660 İHA'yı düşürdük
  10. Zelenskiy’den Rusya'ya karşı 40 günlük operasyon talimatı

© Copyright 2026

DHA